دسته‌بندی نشده

نسل جدید تلفن های هوشمند سری k

نسل جدید تلفن‌های هوشمند K40S و K50S ال‌ جی دنباله‌روی استراتژی امکانات پرچمداران با قیمت‌های معقول‌تر و دلپسندتر هستند.

ال‌جی الکترونیکس از تلفن‌های هوشمند و جدید K40S و K50S ال‌جی در نمایشگاه IFA 2019 برلین آلمان پرده‌برداری می‌کند. این تلفن‌های هوشمند با قیمت رقابتی‌تر مکمل مجموعه تلفن‌های هوشمند و اقتصادی ال‌جی با قیمت جذاب خواهند بود. سری جدید و به‌روزشده K به دوربین پیشرفته‌تر، نمایشگر بهتر و باتری بزرگتر در بین پیشرفت‌های دیگرشان مجهزند تا تجربه چندرسانه‌ای درجه یکی را بدون داشتن قیمت بالا ارائه دهند.

LG K50S 02

ال‌جی K50S درست مثل تلفن‌های پرچمدار سری G و V از سه دوربین در پنل پشت بهره می‌برد: دوربین ۱۳ مگاپیکسل PDAF، دوربین ۶ مگاپیکسل سوپرواید یا زاویه بسیار گسترده و لنز ۲ مگاپیکسل برای حسگر عمق. حسگر عمق در زمان عکاسی پرتره سوژه و پس‌زمینه را برای ایجاد عمق میدان واقعی‌تر به شیوه‌ای واضح از هم متمایز می‌کند.

ال‌جی K40S دو دوربین در پنل پشت دارد:‌ دوربین ۱۳ مگاپیکسل با PDAF و دوربین ۵ مگاپیکسل سوپرواید. هر دوی این تلفن‌های هوشمند اولین اعضای خانواده سری K ال‌جی هستند که دوربینشان زاویه سوپرواید دارد و برای ثبت تصاویر گروهی بزرگ و مناظر حیرت‌انگیز و وسیع عالی هستند. صحنه‌ها و سوژه‌هایی که با دو دوربین پشت و جلوی ال‌جی K50S و ال‌جی K40S ثبت می‌شوند ۱۳ میلیون پیکسل را در خود جای می‌دهند و به همین دلیل در زمان برش خوردن یا بزرگنمایی هنوز هم بسیار شگفت‌انگیز و بی‌نظیرند.

LG K50S 01

این تلفن‌های هوشمند با قیمت جذابی که دارند برای تجربه بازی و مصرف محتوای بهتر طراحی شده‌اند و نمایشگر آنها به تلفن‌های هوشمند پرچمدار امروزی شباهت دارد. ال‌جی K50S نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچ از نوع FullVision دارد و ال‌جی K40S به نمایشگر نسبتا بزرگ ۶.۱ اینچ +HD مجهز است. نمایشگر هر دوی این محصولات با کمینه حاشیه است و تنها عنصر اضافی در پنل، دوربین جذاب جلو محسوب می‌شود که آن هم اصلا برجستگی ندارد. بنابراین، سبک مدرن و شیک و همین طور تجربه کاربری هیجان‌انگیزتری دارند. از آنجا که محتوای عالی تنها با برخورداری از صدای عالی به معنای واقعی لذت‌بخش می‌شود، ال‌جی K50S و K40S به فناوری صدای فراگیر و سه‌بعدی DTS:X 3D برای ارائه صدای واقعی‌تر و پویاتر مجهز شده‌اند.

LGK40S 02

امکانات پیشرفته‌ در جدیدترین تلفن‌های هوشمند سری K ال‌جی با ویژگی‌های اساسی و قدرتمند رایج در همه تلفن‌های هوشمند ال‌جی پشتیبانی می‌شوند. هر دو تلفن هوشمند K50S و K40S برای تحمل کردن استفاده زیاد و حتی بی‌ملاحظه روزانه ضمانت می‌شوند زیرا از استانداردهای MIL-STD-810G ارتش امریکا برای دوام و استقامت  برخوردارند. علاوه بر این، هر دو به باتری‌های بهینه‌ای مجهزند که استفاده طولانی‌تر از محتوای چندرسانه‌ای را بین دفعات شارژ اطمینان می‌دهد. ناگفته نماند که با دستیار مفید گوگل تنها یک کلید فاصله دارید و با فشار دادن آن می‌توانید از امکانات هوشمندش بهره ببرید.

LG K40S 01

تلفن‌های هوشمند سری جدید K در اروپا و امریکا از ماه اکتبر در دو رنگ خاص آبی مراکشی و مشکی در اروپا، امریکای لاتین و آسیا عرضه می‌شوند. بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2019 می‌توانند با بازدید از غرفه ال‌جی در سال ۱۸ مس برلین اولین کسانی باشند که تلفن‌های هوشمند سری جدید K را از نزدیک می‌بینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *