News

نمایشگاه LG NET ZERO برای کاربران مجازی فعال است

لوازم خانگی نوآورانه ، پانل های خورشیدی ، فناوری های HVAC و لوازم الکترونیکی مصرفی از LG Electronics عملکرد ، اتصال ، راحتی و بهره وری انرژی بالا را به خانه های جدید آمریکایی (TNAH) و مدل سازی جدید آمریکایی (TNAR) ، نمایشگاه های رسمی ارائه می دهند تجربه مجازی Show Build International Builders ‘Show® 2021 (IBSx) که اوایل این ماه در اورلاندو ، فلوریدا ، ایالات متحده آمریکا برگزار شد. نمایشگاه بین المللی سازندگان رویداد سالانه است که توسط انجمن ملی خانه سازان (NAHB) ، بزرگترین گروه تجاری ایالات متحده به نمایندگی از صنعت ساخت خانه ، حمایت مالی می شود.

TNAH و TNAR 2021 در قلب فلوریدا واقع شده اند ، خانه های ویترین پیشرفته ای هستند که نشان می دهند چگونه می توان هنگام تلفیق نوآوری های امروزی ساختمان و لوازم خانگی ، هر خانه ای را به فضایی با عملکرد بالا و با تکنولوژی بالا تبدیل کرد ، افزایش کارایی و افزایش زندگی روزمره. هفت بار شریک سال ENERGY STAR® LG Electronics برای هر دو خانه Net Zero به عنوان شریک NAHB Platinum انتخاب شد.

خانه های تمام شبکه

TNAH و TNAR شامل محصولات و کارایی پیشرفته ای است که صاحبان خانه هنگام ساخت ، خرید یا نوسازی به دنبال آن هستند. هر دو خانه از شورای ساختمان سبز ایالات متحده به گواهینامه استاندارد سبز ساختمان سبز زمرد ، گواهینامه ساختمان ENERGY STAR و وضعیت صفر صفر دست یافته اند:

TNAH 2021 یک خانه تک خانوادگی و سه طبقه خیره کننده است که آخرین طراحی های با محوریت زندگی شهری را به نمایش می گذارد. محل اسکان جدید 514 متر مربع – آخرین پروژه از Phil Kean Designs – شامل سه اتاق خواب ، چهار حمام کامل و یک نیمه حمام ، یک گاراژ سه اتومبیل نمایشگاه ، یک اتاق تمرینی نوآورانه و دارای صرفه جویی در مصرف انرژی فوق العاده ، شبکه صفر ویژگی

TNAR 2021 ، ساخته شده در سال 1973 ، نسب خود را از معماری فرانک لوید رایت می گیرد. این خانه با مساحت 722 متر مربع توسط آشپزخانه E2 بازسازی شده است ، دارای آشپزخانه آشپز زیبا ، همچنین شش اتاق خواب ، شش حمام و دو نیمه حمام ، محصولات فوق العاده با بازده انرژی و یک کابانای کاملاً مبله و یک فضای سرگرم کننده در فضای باز با یک آشپزخانه است. استخر بزرگ ، آبگرم و لانای.

انرژی تجدید پذیر

کلید اصلی پایداری محیط زیست TNAH و TNAR و طراحی های جذاب ، نصب پشت بام ماژول های خورشیدی با بازده بالا از رهبران انرژی تجدیدپذیر مسکونی LG Business Solutions است. چهل ماژول 60 سلولی LG NeON® 2 به هر خانه کمک می کند تا از طرح های Net Zero آنها پشتیبانی کند. این ماژول های محبوب با بازده بالا در مقایسه با ماژول های با کارایی پایین در همان اندازه ، انرژی بیشتری را از همان مقدار نور خورشید تولید می کنند در حالی که بدون هیچ گونه سر و صدایی با ظاهر و احساس طراحی خانه ترکیب می شوند.

آشپزخانه های سرآشپز

آشپزخانه های آشپز در هر دو خانه از لوازم داخلی ساخته شده اند – محدوده پیشرفته به سبک استاندارد ، یخچال های ستونی ، فریزرها ، یخچال های شراب و موارد دیگر – از برند لوکس و سریع ال جی ، Signature Kitchen Suite. علاوه بر یخچال و فریزرهای مجاز ماشین ظرفشویی ENERGY STAR ، لوازم خانگی Signature Kitchen Suite که در خانه ها ارائه می شود اولین نوآوری ها را شامل می شود: محدوده های مناسب با عملکرد داخلی sous vide ، همراه با القا و گاز ، یخچال های ستون شراب با “غار شراب” منحصر به فرد فن آوری برای حفظ بهتر مجموعه های خانگی و یخچال و فریزر داخلی دو کشو قابل تبدیل در زیر سطح.

لوازم رختشویی هوشمند

لباسشویی های کارآمد در TNAH و TNAR باعث راحتی بیشتر می شوند و فن آوری های پیشرفته ، طراحی های برجسته و اتمام سطح طراحی را ارائه می دهند. نوآوریهای برجسته بخش LG Builder شامل LG WashTower دارای گواهینامه ENERGY STAR می باشد ، اولین محلول لباسشویی عمودی و تک واحدی نیمی از فضای زمین را اشغال می کند و باعث افزایش تجربه لباسشویی مصرف کنندگان می شود در حالی که هنوز با بارهای فوق العاده زیاد مقابله می کنید. TNAH جدید LG Studio WashTower را در پوشش منحصر به فرد Noble Steel قرار می دهد ، در حالی که TNAR از LG WashTower در رنگ سفید استفاده می کند ، هر دو با سیستم های مراقبت از لباس LG Styler تکمیل می شوند ، که توسط بنیاد آسم و آلرژی آمریکا دارای “دوستانه آسم و آلرژی” هستند.

سیستم های تهویه مطبوع کارآمد

TNAR با داشتن سیستم های HVAC و کنترل های کارآمد از طرف LG ، راه حل های راحتی پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد که از وضعیت Net Zero خانه پشتیبانی می کنند و ویژگی های منحصر به فرد طراحی آن را تکمیل می کنند. TNAR دارای دو واحد برنده جایزه LG Multi V ™ S 5 تن Heat Recovery در فضای باز است. آنها به تعدادی از واحدهای LG Vertical Air Handler متصل هستند که از فناوری کارآمد اینورتر ال جی بهره می برند و نصب گسسته و منعطفی را ارائه می دهند. راحتی برنامه ریزی شده را می توان از طریق کنترل های نصب شده روی دیوار یا با تلفن هوشمند با استفاده از برنامه LG ThinQ کنترل کرد.

تورهای منازل بصورت مجازی ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند ساخت و ساز و همچنین خانه های ویترین نهایی ، از تجربه مجازی The New American Home و The New American Remodel’s تجربه کنید. نسخه نهایی خانه ها به طور نامحدود در دسترس خواهد بود

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *