دسته‌بندی نشده

همکاری الجی و مایکروسافت برای بهبود ایکس باکس

کیفیت بی نهایت!

عرضه‌ي کنسول‌هاي نسل نهمي ايکس‌باکس، مايکروسافت از همکاري انحصاري با الجي براي بهبود ارائه محتواي بصري گيمينگ خبر مي‌دهد.
   
در هفته‌اي که گذشت، مايکروسافت کنسول ايکس‌باکس سري ايکس را با قيمت ۴۹۹ دلار و ايکس‌باکس سري اس را با قيمت ۲۹۹ دلار راهي بازارهاي جهاني کرد تا علاقه‌مندان به صنعت گيم را وارد دنياي نسل‌نهمي خود کند. حال ال‌جي و مايکروسافت در همکاري انحصاري تلاش خواهند کرد با ارائه‌ي قابليت‌هايي مانند وضوح 4K و ۱۲۰ فريم‌برثانيه با حداقل تأخير و ارائه‌ي طيف گسترده‌اي از رنگ‌ها، تجربه‌ي بازي‌ها را در کنسول‌هاي نسل‌نهمي ارتقا دهند.

کنسول ايکس‌باکس سري ايکس و خطوط توليد تلويزيون‌هاي OLED ال‌جي که امسال راه اندازي شد، از HDR و Dolby Vision و Dolby Atmos پشتيباني مي‌کنند. افزون‌براين، تلويزيون‌هاي ال‌جي مي‌توانند ورودي نرخ نوسازي را کنترل کنند. همچنين اين تلويزيون‌ها از قابليت پاسخ‌گويي با تأخير کم بهره‌مند هستند که امکان پاسخ‌گويي به فرامين را در کمتر از يک ميلي‌ثانيه فراهم مي‌کند.

ناگفته نماند قابليت Dolby Vision پس از راه‌اندازي با به‌روزرساني نرم‌افزاري فعال مي‌شود. به‌هرحال، تلويزيون‌ها‌ي ال‌جي اولين تلويزيون‌هايي هستند که از استاندارد HGiG براي ارائه‌ي بهترين تجربه‌ي HDR در بازي‌ها بهره مي‌برند که خود ال‌جي و مايکروسافت عضو و مؤسس آن به‌حساب مي‌آيند. درنهايت، تلويزيون‌هاي جديد ال‌جي را دو مرجع TlandV Rhineland و Underwriters نيز آزمايش کرده‌اند و نتايج حاصل از نرخ نوسازي چشمگير (flicker-free)  و انتشار نور آبي کم حکايت مي‌کند.

در پايان، اگر مي‌خواهيد عناوين HDR را همان‌طور بازي کنيد که سازندگان در نظر داشتند، تلويزيون  جديد OLED ال‌جي بهترين گزينه براي اين کار است؛ بنابراين، مايکروسافت ال‌جي را به‌عنوان شريک رسمي خود در بازارهاي مهم اروپا، آفريقا، خاورميانه و آسيا و اقيانوسيه قرار داده است. 

تهیه شده توسط تیم LG world

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *