دسته‌بندی نشده

پادشاه سرزمین سلفی ها

قهرمان عصر ۵G، ال‌جی V50 ThinQ 5G با نمایشگر دوگانه پادشاه سرزمین سلفی‌هاست. تمام آن چیزی که برای ثبت یک سلفی عالی لازم دارید را در V50 ThinQ 5G بیابید.

قابل توجه عاشقان سلفی! 

نمایشگر دوگانه و ال‌جی V50 ThinQ 5G می‌توانند به صورت مستقل از هم کار کنند تا برای کاربردهای بسیار جالبی بتوان از آنها استفاده کرد. مثلا با ال‌جی V50 ThinQ 5G می‌توانید چند عکس پشت سر هم بگیرید و هم زمان در نمایشگر دوم آن با مشاهده پیش‌نمایش عکس‌ها، هر کدام را که بهتر است در حافظه تلفن هوشمندتان ذخیره کنید.

می‌توانید حالت نمای سه‌گانه یا ‌‌Triple Shot  را در دوربین فعال کنید و سه عکس پیاپی از زوایای مختلف با کمک سه لنز جلوی این گوشی بگیرید و از بین آنها بهترین تصویر را انتخاب کنید.

نمایشگر دوم ال‌جی V50 ThinQ 5G را می‌توان برای انتخاب یا تغییر تنظیمات به کار برد. از نمایشگر اصلی سوژه خود را کادربندی کنید و در نمایشگر دوم تنظیمات نور و سایر تنظیمات را انجام دهید. به همین راحتی!

98407637-3d45-4006-b78c-f62bf6fe511f

این نمایشگر دوگانه یا Dual Screen راحتی بیشتری برای مشتریان فراهم می‌کند و تجربیات جدیدی برای کار با یک تلفن هوشمند در اختیار آنها قرار می‌دهد. این نمایشگر ثانویه در واقع به منزله یک دستگاه جانبی و اختیاری برای ال‌جی V50 ThinQ طراحی شده است و نباید آن را با سایر گوشی‌های تاشوی منعطف اشتباه گرفت.

نمایشگر دوگانه به قاب محافظی شباهت دارد که وقتی باز می‌شود می‌توان به نمایشگر دوم ۶.۲ اینچ OLED برای مشاهده دوگانه، بازی و انجام چند کار به صورت همزمان از آن استفاده کرد.

با اتصال نمایشگر دوگانه، آیکونی روی نمایشگر ال‌جی V50 ThinQ 5G ظاهر می‌شود که می‌توان روی آن ضربه زد تا نمایشگر دوم روشن شود یا بین دو نمایشگر بدون زحمت تغییر وضعیت داد. قابلیت چندپنجره‌ای هر کدام از نمایشگرها را به دو قسمت تقسیم می‌کند تا بتوان حداکثر استفاده را از چند برنامه کاربردی به صورت همزمان برد.

نمایشگر دوگانه را می‌توان در دو زاویه ۱۰۴ و ۱۸۰ درجه استفاده کرد و از آنجا که این نمایشگر با باتری گوشی کار می‌کند نیازی به شارژ‌کردن جداگانه آن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *