دسته‌بندی نشده

کنفرانس زنده خبری نمایشگاه ال جی در IFA 2020

چشم‌انداز جسورانه تازه برای خانه‌ای یکپارچه و کاملاً تکامل‌یافته؛ محتوای ویدیویی تعاملی و بازدید از غرفه مجازی ال جی
ال‌جی الکترونیکس چشم‌انداز مدنظر خود از خانه آینده را در نمایشگاه IFA 2020 به نمایش می‌گذارد و برای اولین بار طی تاریخ ۹۶ ساله خود به‌صورت مجازی برگزار میگردد.
LG-Come-Home-Challenge-03
تحت عنوان شعار Life’s Good from Home دکتر آی.پی پارک مدیر ارشد فناوری ال‌جی الکترونیکس به ارائه چشم‌انداز آینده برای مصرف‌کنندگانی می‌پردازد که به دنبال سبک زندگی سالم‌تر و راحت‌تری در خانه هستند و به‌عنوان انسان‌های دنیای جدید باید با سبک زندگی و عادات رفتاری تازه‌ای کنار بیایند. در IFA 2020 رونمایی بین‌المللی LG ThinQ Home Solution انجام خواهد شد که پاسخی خلاقانه از سوی این شرکت به عادات جدید و ارائه چشم‌اندازی هیجان‌انگیز در خصوص شیوه زندگی انسان در آینده خواهد بود.
با لغو نمایشگاه IFA امسال برلین، ال‌جی نمایشگاه فیزیکی خانه هوشمند خود را در کره راه‌اندازی نموده تا نشان دهد که چگونه محصولات ال‌جی به شکلی بی‌نقص و یکپارچه با یکدیگر کارکرده و بهترین تجربه خانگی ممکن را فراهم می‌آورند. برای افتتاحیه این نمایشگاه، ستاره پاپ کره‌ای Henry Lau طی تور مجازی با چهار سیر داستانی برجسته به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد که چگونه استفاده از تکنولوژی ال‌جی می‌تواند خانه‌ای راحت با حداکثر پایداری را فراهم آورد. طی این تور خانگی بازدیدکنندگان از طریق ویدیوهای تعاملی با اعضای خانواده ساکن در خانه ال‌جی همراه می‌شوند و می‌توانند بر اساس انتخاب‌هایشان تجربه‌ای متفاوت از کنکاش و جستجو در این خانه هوشمند داشته باشند.
LG-Come-Home-Challenge-02
علاوه بر نمایشگاه خانه هوشمند و محتوای ویدیویی تعاملی، غرفه مجازی IFA ال‌جی تجربه تعاملی جذابی در خصوص راحتی، تأثیر و ارزشمندی زندگی در خانه ال‌جی را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین بازدیدکنندگان غرفه ال‌جی در IFA 2020 با حرکت در بخش های مختلف همه‌چیز را درباره مزایا و کاربردهای مجموعه کامل لوازم‌خانگی هوشمند ال‌جی و سرویس‌های یکپارچه آن‌ها فرا خواهند گرفت.
کیم جین-هونگ، رئیس مرکز بازاریابی جهانی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «اگرچه ترجیح می‌دهیم تحت شرایط بهتری مشارکت مستقیمی با مشتریانمان داشته باشیم، اما برای اینکه بخشی از تجربه IFA 2020 باشیم و چشم‌اندازمان برای خانه‌هایی سالم‌تر و بی‌نهایت راحت‌تر را به شکل مجازی با مصرف‌کنندگانمان از سراسر دنیا به اشتراک بگذاریم، بسیار هیجان‌زده‌ایم. با بهره‌گیری از تمام توانمان درزمینه هوش مصنوعی و طراحی انسان-محور، مجموعه‌ای کامل و یکپارچه از محصولات و سرویس‌ها را ساخته‌ایم که زندگی، کار و استراحت در خانه را بسیار آسان‌تر کرده‌اند.»​
 
غرفه آنلاین ال‌جی با شعار Life’s Good from Home، امکان گشت‌وگذار در میان جدیدترین ابداعات و ابتکارات این شرکت را از روی کاناپه راحت منزل و با ابزارهای موبایل‌ ممکن ساخته است. کنفرانس خبری IFA 2020 ال‌جی هم در تاریخ 13 شهریور ساعت 13:30 به‌وقت تهران در Messe Berlin برگزار می شود.

 

جهت پخش رونمایی زنده فیلترشکن خود را روشن کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *