دسته‌بندی نشده

گرمای دلچسب پاییزی و زمستانی را تجربه کرده اید ؟

با خرید دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای ARTCOOL  ال جی در فضا و پول صرفه جویی کنید؛ یک دستگاه بخرید اما هم با آن خنک شوید و هم گرم!

وقت رسیده که دیگر با کولر خداحافظی کنیم و برای بخاری آماده شویم! سیستم پمپ گرمایشی کارامد ال‌جی در ARTCOOL، نسبت به بخاری‌های برقی، تا ۸۰ درصد در انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

محصولات پمپ گرمایشی اخیراً به دلیل تأثیرات ذخیره در انرژی توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند. در واقع، محصولاتی که از پمپ گرمایشی ال‌جی برخوردار هستند، نسبت به دستگاه‌های غیر اینورتر با سرعت یکنواخت، بازده انرژی بسیار زیادتری دارند. در نتیجه، محصولات اینورتر ال‌جی می‌توانند در زمان گرمایش ۷۴ درصد انرژی بیشتری ذخیره کنند. استفاده از یک سیستم اینورتر کارامد ال‌جی می‌تواند با کاهش مصرف کلی انرژی به کاهش اثر کربن نیز کمک کند.

CaptureAE-e1416753996443

دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی فضای وسیع‌تری را در مدت زمان کوتاه گرم می‌کنند و محیط زندگی راحت و گرمی را ایجاد می‌کنند.

گرمایش فوری اتاق با رسیدن به دمای تعیین‌شده اتاق در مدت کوتاهی حاصل می‌شود. رسیدن به دمای از پیش تعیین شده ۶٫۳ برابر سریع‌تر از دیگر دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا است.

فن‌های بزرگ‌تر و جدید ال‌جی به شما امکان می‌دهد هوا را در ۱۲ متری خود حس کنید. به این معنی که هم سریع است و هم قدرتمند. علاوه بر این، شما سریع‌تر گرم می‌شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *