دسته‌بندی نشده

یک دنیا رنگ را با دنیای خود درآمیزید!

یک طراحی داخلی حیرت‌انگیز با لبه‌های مقاوم اما قلبی مدرن و شیک. تلویزیون LG SIGNATURE OLED 8K با نمایشگری بزرگ و باکیفیت به اتاق شما رنگ می‌دهد.

این نمایشگر تکمیل‌کننده دیوارهای آجری طراحی داخلی منزل شماست. با این طراحی صنعتی اما خام خانه خود را به زیباترین شکل دکور کنید.

در حال حاضر OLED بهترین تکنولوژی برای یک تلویزیون خانگی است؛ زیرا بهترین سطح تیرگی را به همراه روشنایی کافی و رنگ‌های فوق‌العاده به نمایش می‌گذارد و زمان پاسخ‌گویی بسیار پایینی هم دارد (قابل‌توجه گیمرها).

تلویزیون SIGNATURE 88Z9 شرکت ال‌جی، اولین تلویزیون ۸K جهان است که با صفحه نمایش OLED تولید شده است. ال‌جی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه ساخت تلویزیون‌های OLED و تلویزیون‌های ۸K شناخته می‌شود که موفق شده است تا معیارهای سخت‌گیرانه استاندارد سنجش نمایش اطلاعات (IDMS) را برای تلویزیون‌های ۸K خود به شکل رضایت بخشی پاس کند.

72300213_476104826438323_355983125281977089_n(1)

تلویزیون SIGNATURE ۸۸Z9 از فناوری ۸K Upscaling و کاهش نویز برای بهبود کیفیت تصاویر استفاده می‌کند؛ همچنین این تلویزیون به فناوری‌های Cinema HDR مجهز شده است که شامل Dolby Vision و Advanced HDR باکیفیت ۴K و HDR 10 و HLG باکیفیت ۸K می‌شود.

ال‌جی برای تماشا محتوا ۸K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در این تلویزیون از ۴ درگاه HDMI 2.1 استفاده کرده است؛ همچنین ال‌جی تلاش کرده است تا میزان تاخیر و لگ تصاویر را در این صفحه نمایش با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و فناوری VRR (بروزرسانی تصویر متغیر) به حداقل کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *