خبر, موبایل

رندر های منتشر شده از ال جی استایلو ۷ را ببینید

همانطور که به اواخر سال ۲۰۲۰ نزدیک می شویم، می خواهیم نگاهی اجمالی به آنچه شرکت ها برای سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی کرده اند، داشته باشیم. یکی از دستگاه هایی که ظاهرا در افق دید قرار دارد، گوشی LG Stylo 7 5G است که همانطور که از نامش پیداست، از پشتیبانی از قلم نیز برخوردار خواهد بود. امروز رندهای این دستگاه لو رفته و می توانید ال جی استایلو ۷ را بهتر نصور کنید.

ال جی استایلو ۷

این رندر جدید از سوی Steve Hemmerstoffer در Voice ارائه شده است. در آن پست وی چند تصویر از Stylo 7 5G را به همراه برخی از جزئیات به اشتراک گذاشته است. گفته می شود دو نسخه از گوشی ال جی Stylo 7 وجود خواهد داشت که این نسخه 5G است. و نسخه دیگر 4G می باشد که به بازار عرضه می شود .

گفته می شود که Stylo 7 5G با صفحه نمایش 6.8 اینچی تخت و برش سوراخ برای دوربین سلفی معرفی خواهد شد. مدل قبلی دارای یک ناچ قطره ای طور بود، بنابراین طراحی تا حدودی اصلاح شده است. گفته می شود اندازه کلی دستگاه در 170.4 در 77.2 در 8.8 میلی متر (10 میلی متر با برجستگی دوربین عقب) اندازه گیری می شود.

صحبت از برجستگی دوربین شد و به نظر می رسد Stylo 7 5G دارای دوربین سه گانه ای است که به صورت عمودی تراز شده است. متأسفانه، همرستففر جزئیاتی در مورد مشخصات دوربین ارائه نکرد. آن چه می توانیم حدس بزنیم این است  که نسل قبلی آن یعنی LG Stylo 6 دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک لنز عمق سنج 5MP است. احتمالا می توان انتظار چیزی تقریبا مشابه را داشت.

سرانجام، گزارش شده است که این دستگاه دارای یک حسگر اثر انگشت است که در سمت راست قرار دارد. حسگر اثرانگشت مدل قبلی در پشت بود. به نظر می رسد دستگاه از جک هدفون 3.5 میلی متری نیز برخوردار است، بنابراین می توانید بدون مشکل از هدفون های سیمی استفاده کنید.

ویژگی اصلی برجسته Stylo 7 5G البته پشتیبانی از قلم خواهد بود. این دستگاه از شکافی در پایین آن برخوردار است که کاربران می توانند لوازم جانبی آن را دقیقاً مانند سری Galaxy Note سامسونگ در آن قرار دهند. البته ویژگی سخت افزاری آن مانند سری نوت نیست.

برای معرفی Stylo 7 5G هیچ تاریخی تعیین شده ای وجود ندارد، اما حدس می زنیم که این محصول در اوایل سال 2021 رونمایی شود. هنگامی که جزئیات رسمی از جمله قیمت و تاریخ عرضه را مطلع شویم به شما اطلاع خواهیم داد.

نظر شما درباره این میان رده جدید ال جی چیست؟

آن را می پسندید؟

تهیه شده در تیم LG WORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *