LG SNC4R ، بررسی ساندبار با محوریت 6 ویژگی شگفت‌انگیز

LG SNC4R

در این نوشته از وبلاگ ال جی ورلد می‌خواهیم درباره ساندبار LG SNC4R که از ویژگی های شگفت انگیزی برخوردار بوده و می‌تواند خانه شما را به یک سینمای خانگی واقعی تبدیل کند صحبت کنیم و در نهایت چنانچه قصد خرید این ساندبار را داشتید شما را راهنمایی کنیم؛ همراه ما باشید.

در نوشته ساندبار و سینما خانگی، ۲ رقیب سرسخت! ، توضیحاتی پیرامون نسل جدید ساندبار های ال جی صورت گرفت و بطور کامل ذکر شد که چرا ساندبارهای جدید، تجربه‌ی صوتی‌ای بی نظیر و در حد و اندازه سینما را با جای کمتر برایمان فراهم می‌سازند!

این ساندبار که محصول سال 2020 ال جی می‌باشد دارای کانال صوتی 4.1 می‌‌باشد که در حال حاضر به عنوان یک ساندبار معمولی تلقی می‌گردد، چراکه بهترین ساندبار ال جی در بازار دارای کانال صوتی 9.1.5 می‌باشد! اما این محصول به خوبی با خانه‌های کوچک تا متوسط وفق می‌یابد و آن را به سینمایی جذاب تبدیل می‌نماید!

کانال صوتی چیست؟

حال که صحبت از این مورد شد، بد نیست اشاره‌ای گذرا و کلی به معنا و مفهوم کانال صوتی داشته باشیم. در واقع کانال‌های صوتی را می‌توان مجراها و بسترهایی دانست که از طریق آنها صدا تقسیم گردیده و در بازه‌های مختلف پخش می‌گردد!

در حقیقت کانال‌های صوتی از مؤثرترین فاکتورهای دقت صدای تولید شده می‌باشند که سبب می‌شوند تا هر کانال بطور اختصاصی بازه‌ی خاصی را پوشش دهد. ادامه توضیح را بر روی مدل LG SNC4R بسط می‌دهیم:

مجموعه ساندبار و ساب ووفر شامل 4 کانال صوتی می‌باشد که یکی از این اجزا در واقع ساب ووفر است و سه کانال صوتی دیگر بر روی بدنه اصلی ساندبار قرار گرفته‌اند. بنابراین عدد 4 توصیف‌گر تعداد سیستم صوتی و عدد یک نمایانگر تعداد کانال صوتی بازه بم (ساب ووفر) می‌باشد.

قیمت ساندبار ال جی مدل LG SNC4R
LG SNC4R همراه با کیت‌های SPQ-8s

بنابراین متوجه می‌شویم که در این ساندبار بازه‌های بم عمدتاً توسط ساب ووفر بطور کامل پوشش داده می‌شوند و بازه‌های میانی و بالاتر توسط کانال‌های صوتی سطح دستگاه توزیع و پخش می‌شوند. هر چه تعداد این کانال‌ها بیشتر شود، این توزیع دقیق‌تر و بهتر صورت خواهد گرفت و شما صدایی دقیق‌تر را خواهید شنید!

البته شما از طریق کیت اسپیکر پشتی می‌توانید 2 کانال صوتی را به سیستم‌تان بیفزایید که در معرفی ویژگی‌های ساندبار LG SNC4R به آن اشاره خواهیم نمود!

LG SNC4R
ووفر کربنی برای تولید صدای Hi-Fi

ویژگی‌های خاص ساندبار LG SNC4R

1. ووفر کربنی:

ایجاد اعواج یا بعبارتی دیگر Distortion در صدا، همواره تجربه‌ای بسیار ناخوشایند برای ما بوده است! حال تصور کنید که این صدا بلندتر شود؛ آنگاه گوش شما اذیت خواهد شد و شما را منزجر خواهد نمود!

LG SNC4R به لطف بهره‌گیری از ووفرها و دیافراگم‌های کربنی سبب می‌شود تا صدایی شفاف (Hi-Fi) و با تجربه‌ای نزدیک به سینما را بشنوید! بی آنکه کوچکترین خدشه‌ای به صدا وارد گردد!

LG SNC4R
با LG SNC4R هر محتوا را آنطور که باید و شاید بشنوید!

2. کنترل صدای تطبیقی:

در بسیاری از اوقات برای منظور تنظیم هر چیزی(در این مثال صدا)، گزینه‌هایی بسیار مناسب و متنوع دیده شود اما شاید همیشه حوصله نداشته باشیم که این تنظیمات را اعمال کنیم و بهترین تجربه‌مان از آن را رقم بزنیم!

این شرکت کره‌ای اما در ساندبار LG SNC4R این ضرورت را برای نمایه‌های صوتی تشخیص داده و برای آن امکانی قرار داده است تا این تنظیمات بطور خودکار توسط ساندبار صورت گیرد! نام این فناوری کنترل صدای تطبیقی یا Adaptive Sound Control می‌باشد.

اگر بخواهیم جزئی‌تر نگاه کنیم، هر برنامه‌ای مثل فیلم، موسیقی و حتی اخبار دارای نمایه صوتی خاص خود می‌باشد. اگر بخواهیم این تنظیمات را برای هر برنامه‌ای بطور جداگانه انجام دهیم، بی‌شک در بسیاری از موارد از این کار صرف نظر خواهیم نمود! حتی اگر حالات پیشفرض آماده باشند و تنها لازم باشد ما تنها یکی را انتخاب کنیم!

ساندبار LG SNC4R اما با بهره‌گیری از هوش مصنوعی‌اش متوجه می‌شود که چه چیزی در حال پخش است و بطور خودکار به نمایه صوتی متناسب با محتوای در حال پخش تغییر پیدا می‌کند تا تجربه صوتی ایده‌آلی را برایتان بوجود آورد.

LG SNC4R
ساب ووفر قدرتمند LG SNC4R

3. ساب ووفر بی سیم:

تصور برخی از افراد این است که یکی از تفاوت های مهم ساندبار با سینمای خانگی عدم حضور ساب ووفر در آنها بوده و صرفاً به یک دستگاه محدود می‌شوند! اما این قضیه اشتباه می‌‌باشد چراکه یک ساندبار می‌تواند از سیستم‌های صوتی بسیاری بهره گیرد تا به بهترین نحو ممکن صدا را در سراسر خانه توزیع کند.

در ساندبار LG SNC4R نیز، این ساب ووفر 200 واتی به توان 420 واتی ساندبار افزوده شده و صدایی غنی و نیرومند را به ارمغان می‌آورد، پس هر ضرب، قوی‌تر از هر زمانی احساس می‌شود! نصب این ساب ووفر بسیار راحت بوده و نیازی به بهره‌گیری از سیم‌های اضافی نمی‌باشد!

LG SNC4R
صدایی فراگیر و سینمایی با کمک کیت‌های اسپیکر پشتی

4. شنیدن صدا از هر طرف:

اما سیستم این ساندبار هنوز هم کامل نشده است! اسپیکر های پشتی دوکاناله وایرلس که به ساندبار متصل می‌شوند سبب ایجاد صدایی فراگیر برای ما خواهند شد! این اسپیکر های 70 واتی قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارند که سبب تقویت هر چه بیشتر صدا خواهند شد و شما را پای سیستم‌تان میخکوب می‌کند! گویی که از هر جهتی صدا را می‌شنوید!

LG SNC4R
LG SNC4R دارای قابلیت اتصال به بلوتوث و فیبر نوری است!

5. اتصالات متنوع:

ساندبار LG SNC4R با بهره گرفتن از قابلیت‌های اتصال بلوتوث و فیبر نوری سبب می‌شود تا دست شما در انتخاب سیستم صوتی دلخواه باز باشد! بواسطه اتصال بلوتوثی ساندبار به گوشی، آهنگ‌های موردعلاقه‌تان را از گوشی انتخاب کنید و صدایش را از ساندبار بشنوید!

اتصال به تلویزیون‌های هوشمند نیز به سادگی صورت می‌گیرد که این موضوع بواسطه فیبر نوری یا بلوتوث امکان‌پذیر است.

LG SNC4R

6. فناوری‌های صوتی متنوع:

اما هنوز که هنوز است ما صحبتی از فناوری‌های صوتی تمام عیاری که به ساندبار LG SNC4R امکان تبدیل خانه به سینما را می‌دهد صحبت نکردیم! این موارد سبب می‌شوند تا شما صدا را با کیفیتی بسیار بالا و همچنین از جهات بسیاری دریافت کنید و بشنوید

این ساندبار بطور همزمان از دو فناوری صوتی منحصر به فرد DTS و Dolby Digital بهره می‌برد تا شما در نرخ‌های تبدیل پایین‌تر و بالاتر بتوانید صدایی با کیفیت را بشنوید و تجربه شنیداری بسیار خوبی را داشته باشید!

فناوری Hi-Res نیز با نرخ تبدیل 3 برابر سریعتر از CD سبب می‌شود تا صدایی بسیار واضح و نزدیک به کیفیت ضبط را داشته باشیم و دقیقاً همان چیزی را بشنویم که فیلم‌سازان تصمیم داشتند!

مشخصات ساندبار ال جی مدل LG SNC4R
بسته‌بندی LG SNC4R

اگر قصد خرید ساندبار های ال جی را دارید، حتماً از بستر و فروشگاهی اقدام کنید که جنسی اصل و با کیفیت را به شما ارائه دهد تا تمامی این ویژگی ها در کنار کیفیت ساخت بی نظیر ال جی، به شما ارائه شود. همچنین در کنار اصل بودن، کالا بایستی ضمانت سلامت فیزیکی نیز داشته باشد چراکه ممکن است بر اثر جابه‌جایی نامناسب ساندبار آسیب ببیند!

برای خرید ساندبار LG SNC4R، حتماً به فروشگاه اینترنتی ال جی ورلد بعنوان نمایندگی معتبر فروش محصولات ال جی نیز نگاهی بیندازید تا اطلاعات بیشتری درباره محصول بدست آورید و از بابت اصالت و سلامت فیزیکی کالا آسوده خاطر باشید.

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای پهناور ال جی، آشنایی کلی با محصولات موجود در فروشگاه ال جی ورلد حتماً پیج اینستاگرامی ال جی ورلد را فالو کنید. در همین صفحه تمامی تخفیفات و جشنواره‌ها نیز اطلاع رسانی می‌شوند، بنابراین شما هیچ چیز را از دست نخواهید داد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.