دسته‌بندی نشده

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی K50 و Q60 رسما ارایه شد

شاید روال سرعت آپدیت سیستم عامل موبایل های اندرویدی ال جی از زمان اوجش در پرچمدارهای LG G3 تا LG G5 تا به این روزها شاهد افت قابل توجهی بوده باشد اما دلیل فراموش کار بودن این برند کره ای نمی شود. امروز آپدیت اندروید ۱۰ ال جی K50 و Q60 رسما ارایه شده است و نشان می دهد که کره ای ها به میان رده های خود هم فکر می کنند.

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی K50 و Q60

امروز خبر خوبی برای کاربران ال جی K50 و Q60 داریم. آپدیت اندروید ۱۰ برای شما با رابط کاربری جدید ال جی به نام LG UX 9.0 ارائه شده است. به این ترتیب تولید کننده کره ای همچنان به به روزرسانی طیف تلفن های هوشمند خود به آخرین نسخه سیستم عامل گوگل ادامه می دهد. پیش از این دو میان رده مخاطب مطلب ما، نوبت به پرچمداران G8s و V40 ThinQ رسیده بود.با توجه به اینکه این دو مدل در ابتدای سال 2019 به بازار عرضه شده اند، باید از تلاش این برند برای به روز نگه داشتن بیشترین تعداد دستگاه، حتی دستگاه های قدیمی با دامنه متوسط پایین و پایین قدردانی کرد. تا پایان سال، به روزرسانی برای K30 ، K40S و K50S نیز ارائه می شود. این دستگاه ها احتمالا در سال 2021 با مدل های K61 ، K51S و K41S جایگزین خواهند شد.این آپدیت اندروید ۱۰ ال جی K50 برای نمونه های بدون قرارداد اپراتوری و تحت اپراتور Vodafone ارایه شده است. آپدیت اندروید ۱۰ ال جی Q60 فقط برای مدل های بدون قرارداد اپراتوری ارایه شده است. درباره ارایه آپدیت در نقاط مختلف جهان هنوز اطلاعی در دست نیست اما احتمالا به زودی عرضه می شود.

با آپدیت اندروید ۱۰ رابط کاربری LG UX 9.0 ، با سازماندهی جدیدی از منوها و برنامه های جدید Book و Gallery ، ژست های جدید ، حالت شب ، Digital Wellbeing ، پنجره های پاپ آپ و رابط کاربری جدید در برنامه دوربین ارائه می شود.

منبع:سایت ترنجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *