دسته‌بندی نشده

الجی از ایرباد Tone+ Free رونمایی کرد

ال‌جی با معرفی ایرباد بی سیم Tone+ Free وارد بخشی از بازار پوشیدنی ها شد که رقبای قدری مثل اپل، سامسونگ و جبرا در آن جولان می دهند.

ایرباد Tone+ Free از شارژ سریع بهره می برد و به گفته ال جی با تنها ۵ دقیقه شارژ تا یک ساعت موزیک پخش می کند اما با شارژ کامل بازدهی تا ۶ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. هردو سمت ایرباد از فرمان های لمسی برای پاسخ دادن به تماس، پخش موزیک و فراخوانی گوگل اسیستنت پشتیبانی می کنند.

کمپانی کره ای این محصول را به میکروفون هم مجهز کرده که ویژگی تازه ای نیست اما مزیت اصلی آن در قابلیت حذف نویز نهفته که به افزایش کیفیت مکالمه کمک می کند. ایرباد ال جی با تجزیه و تحلیل صدای دریافتی از هر میکروفون اصوات مزاحم را شناسایی کرده و حذف می کند. ایربادهای سامسونگ از ویژگی حذف نویز مکالمه بی بهره اند و احتمالا همین عامل برخی را به سمت Tone+ Free سوق خواهد داد.

ایرباد Tone+ Free

به گفته کمپانی سازنده این محصول از فناوری پردازش سیگنال غنی و تکنولوژی تیونینگ پیشرفته ای بهره می برد که توسط کمپانی انگلیسی «Meridian Audio» با سابقه ۴۰ ساله در در زمینه سیستم های صوتی توسعه یافته است. فناوری Meridian تون های زیر و بم واضح، بیس غنی و صداهای سه بعدی فراگیر را به ارمغان می آورد که در آن از نویز دیجیتال و دیستورشن آزار دهنده خبری نیست.

ایرباد Tone+ Free از استاندارد IPX4 پشتیبانی می کند که مانع آسیب زدن قطرات باران و عرق به دستگاه می شود. پوشش UVnano نیز مقاومت در برابر اشعه فرابنفش را به ارمغان آورد است.

محصول جدید ال جی در رنگ های مشکی و سفید و با قیمت ۲۱۶ دلاری از راه خواهد رسید. پیش فروش Tone+ Free از همین حالا شروع شده و از بیست و یکم مهرماه روانه بازار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *