News

ال جی و واقعیت افزوده

طبق پیش بینی های گفته شده به خاطر وجود ویروس کرونا در سرتاسر دنیا و فراگیر شدن این بیماری تکنولوژی توانسته پیشرفت ۱۰ ساله خود را در مدت بسیار کوتاهی به ثمر برساند نمونه آن را در افزایش خرید های اینترنتی و غیرحضوری جستجو کنید میزان خرید اینترنتی بسیار افزایش پیدا کرده است.


78 درصد مردم در سال ۲۰۲۰ شیوه خرید خود را تغییر دادند و به خرید اینترنتی پرداختند و این رقم قابل ملاحظه ای است.

هیچ کس نمی تواند منکر و خرید حضوری و لذت حضور در فروشگاه لمس کالاها و دیدن آنها از نزدیک را منکر شود اما خطر ویروس هنوز تمام نشده و همچنان این بیماری جان مردم را تهدید می کند.
به خاطر همین موضوع مردم همچنان به دنبال استفاده از فناوری های دیجیتال برای خریدهای خود هستند فروشندگان قدیمی تر با روش های سنتی اگر بخواهند تغییر کنند باید چند ویژگی را به همراه خود داشته باشند و این تجربیات را به دیگران نیز بیاموزند تا مردم بتوانند از خرید های دیجیتالی و غیرحضوری آنها استفاده کنند.

این تحول در منحصر به یک تجارت شامل تمام طبقات فروشندگان از جز فروش تا کارخانجات بزرگی که به صورت عمده محصولات خود را می فروشند می شود حال این فروشندگان بخواهند تجربیات متفاوت و منحصر به فردی را برای مشتریان خود رقم بزنند باید به سراغ نوآوری کاملا تازه و نو بروند یکی از آنها واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است.این قابلیت نتنها خرید و فروش برای فروشندگان و خریداران به سهولت می رساند بلکه لذت خرید و سرگرمی و استفاده از تجربه جدید در خرید را برای فروشندگان به همراه دارد کنار خرید خود می توانند از تفریح و سرگرمی لذت ببرند.
شرکتهای نوآور دنبال تجدید انرژی های جدید و روز دنیا رفته اند محصولات بسیار خاصی را خلق کرده و تا امروز به دنیا عرضه کردند اما می خواهیم چند نمونه از خاص ترین و بهترین محصولات را به شما معرفی کنیم.

آینه ی هوشمند
صنعت لباس و پوشاک نیز به دنبال پیشرفت صنعت تکنولوژی به دنبال تحول در تجارت خود بوده است این آینه به مشتریان اجازه می دهد تابلو نانک لباس و یا پوشاکی را بپوشند آن را درون آینه در پوشش خود مشاهده کنند اگر مورد سلیقه شام بود آن را خریداری کنند حتی می توانند تصاویر خود را روی تلفن هوشمند خود ریز دریافت کنند و با بررسی دقیق انتخاب پوشاک مورد علاقه خود بپردازند آینه می شود تا تماس فروشندگان با مشتریان بسیار کاهش یابد و در نتیجه برای جلوگیری از همه گیری ویروس کرونا کاملا موثر است پیش بینی ها تا سال 2025 این آینه سهمی بالغ بر ۱۲ تا ۱۴ درصد از بازار را در اختیار خواهد داشت.

نمایشگاه مجازی

برندهای بزرگ و مشهور دنیای فناوری همیشه جزو نفرات اول در استفاده از نمایشگاه های مجازی شمار می رود و حتی مرحله تولید محصول را نیز برای بازدیدکنندگان به نمایش میگذارند. شرکت ها معمولا در این نمایشگاه ها از تمامی امکانات تصویر و ویدیو استفاده می‌کنند تا بتوانند با نهایت کیفیت بازدید کنندگان را جذب محصول تولید شده خود بکنند.
شرکت ال‌جی نیز در این زمینه یکی از بزرگترین شرکت‌های استفاده از نمایشگاه مجازی است به شمار می‌رود یکی این اقدامات این شرکت راه اندازی نمایشگاه مجازی برای محصولات B2B بوده برای محصولات مانند دیجیتال ساینیج دستگاه های تهویه مطبوع هوا بوده است.

واقعیت افزوده آینده ای روشن برای خرید کالا

واقعیت افزوده دیگر کلمه جدیدی به حساب نمی آید چرا که مدتی از آن گذشته اما هنوز فراگیر نشده و نتوانست خود را در دنیای دیجیتال گسترش دهد که کمی زمان بر خواهد بود واقعیت افزوده می تواند تحول بزرگی را در بر گیرد درمان بزرگی را در تجارت و خرید و فروش ایجاد کند.

آمار رسمی نشان می‌دهد میزان کاربران واقعیت افزوده در سال 2020 نسبت سال ۲۰۱۸ دو برابر شده و این رقم کاملاً قابل تعمل است و می تواند پیشرفت های بسیاری را برای واقعیت افزوده در نظر گرفت این تکلونوژی مشتریان حق انتخاب بیشتری می دهد و باعث می شود با جزئیات بیشتر محصولات آشنا شود با دقت بالاتری نسبت به انتخاب و خرید محصول خود اقدام کنند.

دقیقا همان چیزی است که ال‌جی به دنبال اوست این بنا بود که نمایشگاه دیجیتال را نامگذاری کرد یعنی مشتریان می توانند محصولات شرکت را دقیقا به همان شکل که تولید شده ببینند و انتخاب کنند و این یک دستاورد بسیار بزرگ است.

پلتفرمی به نام E-showroom توسط ال جی طراحی و ساخته شده قابلیت به مشتریان این امکان را می‌دهد که توانند جایگاه محصولات خریداری شده در منزل خود را ارزیابی کنند به طور مثال هنگام خرید یخچال Instaview ال جی محل قرارگیری آن در منزل و نوع دیزاین را مشاهده کنید در صورت پسندیدن آن نسبت به خرید اقدام کنید

اگر طراح خانه هستید وقتی شما دیزاین منزل است می توانید با استفاده از این پلتفرم میزان مطابقت طرح خود برای آن منزل را بررسی نواقص آن را برطرف کنید و بهترین عملکرد را از خود نشان دهید این پلتفرم با این کار موجب رونق کسب و کار شما نیز خواهد شد و متعاقبا برای شما افزایش درآمد نیز به همراه خواهد داشت

دلنوشته واقعیت افزوده آینده روشن برای کل دنیا خواهد بود وضع این پلتفرم می‌توان در موارد مختلفی استفاده کرد همچنین پدر و می‌تواند میزان تعامل مشتریان با شرکت ها را بیش از پیش افزایش دهد و مشتریان بتوانند از نزدیک از تولید محصول خود دیدن کند

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *