News

ال جی: افزایش علاقه مردم به تلویزیون بزرگ

گزارش های رسمی وب سایت ال جی طبق تحقیقات انجام شده این شرکت مردم علاقه خود را به تدریج تلویزیون های بزرگ با صفحه نمایش های بزرگ نشان دادند

طبق گفته های الکس جنسن مردم به تلویزیون های OLED بیشتر علاقه دارند و آنها را بیشتر میخرند.


نکته جالب در مورد این افراد این است که از بین خریداران تلویزیون های OLED افرادی که سایز های بزرگ تلویزیون را بیشتر است و طرفداران تلویزیون های با صفحه نمایش بزرگ درصد بیشتری از خریداران را شامل می شود.
گزارش‌های منتشر شده از هر 5 تلویزیون 1 تلویزیون سایز ۷۷ اینچ و بزرگتر را خریداری می‌کنند نشانه علاقه مردم سایز های بزرگ است.
از نظر اعداد و ارقام نیز اگر بررسی کنیم می توان گفت که انیمه سال اول دسته تلویزیون ها 17.8 سهم فروش را در اختیار داشتند این در حالی است که این رقم در سال 2020 حدود 13.7 درصد بوده است در سال ۲۰۱۹ نیز تنها 6.3 درصد از سهم فروش تلویزیون ها به تلویزیون های OLED اختصاص داشت

طبق انتظار Omeda ناظر بازار های تلویزیون به نظر می رسد رشد و علاقه مردم به تلویزیون های اولت روز به روز بیشتر شود و این درصد روز به روز افزایش پیدا کند گزارش ارسال شده میزان فروش تلویزیون های OLED در سال 2020 عددی برابر با 3.65 میلیون دستگاه بوده پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۱ به رقمی بالغ بر 6.1 میلیون دستگاه برسد.

لازم به ذکر است که تلویزیونهای 60 و 65 اینچ بیشترین محبوبیت را در بین مردم داشتند و امسال نیز این رقم ثابت است قیمت تلویزیون های مابین این سایز ها نیز در حال ایجاد محبوبیت بین مردم هستند سعی می‌کنند جایگاه خود را در بازار پیدا کنند.
اگر بخواهیم مثال بزنیم می توانیم به تلویزیونهای OLED سایز 40 اینچ 8.3 درصد از فروش را در اختیار داشتند این در حالی بود که در سال گذشته 3.6 درصد از بازار را در اختیار داشت.

ما باید چیزهای بزرگتر بیندیشیم تلویزیون های 65 اینچ در حال حاضر محبوب ترین های بازار هستند آمریکای شمالی رتبه اول را در اختیار دارد آدم در سال 2019 منتشر شده داده های Omeda نشان می دهد تلویزیون های 70 اینچ و بزرگتر در حال ایجاد محبوبیت بین کاربران هستند رقمی بالغ بر 17.9 درصد از بازار را در اختیار دارد
که این آمار نیز در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است.
گزارش های کمپانی ال جی اگر تلویزیونهای 60 اینچ را بررسی کنیم تصرف بازار فروش اینترنتی زیور ها حتی به 40 درصد هم می‌رسد که رقم خوبی است.

طبق گفته ی وب سایت ال جی LGD پروژه دیگری نیز در حال انجام است در گذشته تلویزیون های اولد محدوده 80 اینچ اصلی انتخاب می شوند این در حالی است که در حال حاضر اندازه و 83 این رسیده و ارتقا پیدا کرده نشان از علاقه مردم به تلویزیون های بزرگتر دارد در سال های بد شاهد افزایش این سایز تلویزیون ها در میان مردم خواهیم بود.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *