دسته‌بندی نشده

باغ علم کودک الجی ، یک تفریح علمی جذاب

باغ علم‌ کودک ال‌‌جی که با همکاری شهرداری‌ تهران و ال‌جی ایران در باغ کتاب تهران افتتاح شده، ادامه‌ پروژه مرکز علمی ال‌جیه که قبلا در سئول و بوسان کره‌ جنوبی راه‌‌اندازی شده.

ا‌ین مرکز در قلب پروژه باغ کتاب تهران قرار داره که با زیرساختی حدود ۶۵ هزار مترمربع، هدفش ایجاد مرکزی بزرگ و همه‌گیر برای دوستداران علم و فرهنگه. در باغ علم کودکان (LG Kids Science Hall) خردسالان، کودکان و نوجوانان به شکلی متفاوت و جذاب و همراه با بازی می‌تونن ‏مفاهیم علمی رو یاد بگیرن.

مخاطبان این مرکز علمی کودکان ۷ تا ۱۲ ساله هستن که در چهار بخش داستان بدن، داستان زمین، داستان خانه و داستان شهر مطالب مختلف علمی و اجتماعی رو در قالب بازی و سرگرمی یاد می‌گیرن.

29403086_1621820337935741_7073291372454739968_n

در بخش‌های مختلف باغ علم، بچه‌ها با عملکرد قسمت‌های بدن انسان، طرز کار وسایل خانگی، مصرف بهینه انرژی، چگونگی استفاده از خدمات شهری،‌ وسایل ارتباطی درون شهری، زمین و محیط زیست آشنا می‌شن. علاوه بر این در تالار نمایش و سینما سه‌بعدی به تماشای برنامه‌های جذاب علمی می‌نشینن.

باغ علم ال‌جی، با توجه به اینکه بچه‌ها خیلی فرصت نمی‌کنن با مفاهیم علمی به صورت ‏ملموس برخورد کنن، می‌تونه در برقراری بهتر ارتباط بچه‌ها با علم کمک کنه. باغ علم کودک کمک می‌کنه بچه‌ها ‏بفهمن چیزایی که می‌خونن به صورت عینی چه حاصلی داره. ال‌جی به دنبال اینه که خوندن و تجربه کردن ‏با هم اتفاق بیفته. چون مراکز علم روایت دیگری از همون چیزاییه که بچه‌ها تو کتاباشون می‌خونن.

برای پر و بال دادن به رویاپردازی بچه‌هاتون می‌تونید هر روز از ساعت ۹ تا ۲۱ از باغ علم کودک ال‌جی بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *