دسته‌بندی نشده

تجربه بیشترین عمر باتری و بهترین عملکرد دوربین در LG K40

تلفن هوشمند ال‌ جی K40 برای ارائه تجربه کاربری عالی و بی‌نظیر به امکانات هوش مصنوعی موجود در تلفن‌های هوشمند پرچمدار مجهز شده‌ است.

دوربین هوش مصنوعی AI CAM سوژه‌ها را تشخیص می‌دهد و ایده‌آل‌ترین حالت تصویربرداری برای ثبت بهترین نتیجه عکاسی را پیشنهاد می‌دهد. کلید اختصاصی دستیار گوگل (Google Assistant) دسترسی فوری به پرکاربردترین دستیار مجازی در تلفن‌های هوشمند امروزی را برای کاربران میسر می‌کند.

با صدای فراگیر و سه بعدی DTS:X که از طریق هدفون‌های باکیفیت این تلفن هوشمند منتشر می‌شود حتی مشکل‌پسندترین علاقه‌مندان به صدا رضایت کامل خواهند داشت. این فناوری صوتی پیشرفته مشابه یک سیستم صدای فراگیر ۷.۱ کانال عمل می‌کند تا هر محتوایی را هنگام بازی، پخش فیلم یا لذت بردن از جدیدترین آهنگ‌های روز غوطه‌ورکننده‌تر و دوست‌داشتنی‌تر کند.

مهندسان ال‌جی برای ارائه بیشترین کارایی روزمره از تلفن‌های هوشمند سری ‌K و Q ال‌جی بر دو قابلیت اساسی تمرکز داشته‌اند که این روزها مشتریان تلفن هوشمند اهمیت بیشتری برایشان قائل هستند: عمر باتری و عملکرد دوربین. ال‌جی ‌K40 باتری ۳ هزار میلی‌آمپر بسیار بادوام و قدرتمندی دارد که با هر مرتبه شارژ می‌توانید یک روز کامل با تلفن هوشمندتان کار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *