دسته‌بندی نشده

با جذابیت های الجی G8S ThinQ آشنا شوید

منتظر باشید: ال جی G8S ThinQ مجهز به رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت در رنگ مشکی به زودی وارد بازار ایران می‌شود. 

با این محصول شگفت‌انگیز ال جی بیشتر آشنا شوید:

MC-G8SThinQ-MirrorBlack-01-Design-Desktop

طراحی شیشه‌ای جذاب

طراحی عمیق. شیشه ۲٫۵ بعدی باعث ایجاد لایه‌ای غنی‌تر و رنگی‌تر بر روی پشت دستگاه و فلز متمایز اطراف گوشی، باعث ایجاد حس تعادل فوق‌العاده‌ای می‌شود. جزئیات مدور و اصلاح‌ شده باعث ایجاد ارگونومی بهینه شده است.

MC-G8SThinQ-MirrorBlack-02-Z-Camera-Desktop

Z Camera؛ دوربین با حسگر واقعی عمق

ثبت چیزی بیش از عکس. Z Camera از اشعه اینفرارد و فناوری حسگر ToF برای ایجاد امنیت بیومتریک قوی‌تر استفاده می‌کند. این فناوری حتی رابط تلفن را بی‌نیاز از لمس می‌سازد و عمق و رزولوشن بی‌نظیری به عکس‌های سلفی اضافه می‌کند.

*سنسور ToF یا Time of Flight با محاسبه زمان واکنش نور، برای تشخیص اشکال و فاصله آنها از سنسور ، فضای ۳D را بطور دقیق ترسیم می کند.

MC-G8SThinQ-MirrorBlack-03-Multi-Id-Desktop

Multi ID؛ آنطور که دوست دارید، قفل را باز کنید

امنیتی که دوست دارید. تشخیص چهره سه‌بعدی و رگ‌ دست، به تشخیص اثر انگشت اضافه شده است. از سه نوع تشخیص بیومتریک برای امنیت و راحتی بیشتر، آنچه احساس می‌کند صحیح است را انتخاب کنید.

MC-G8SThinQ-MirrorBlack-04-Air-Motion-Desktop

Air Motion؛ دستورات بدون لمس به دستگاه بدهید

روش جدید تعامل با صفحه که در آن نیاز نیست دست خود را حرکت دهید. دست شما کثیف یا خیس است؟ با یک حرکت ساده، به آسانی به عملکردهای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید، به تماس‌ها پاسخ دهید و حتی میزان صدا را بدون لمس کردن تلفن افزایش دهید.

MC-G8SThinQ-MirrorBlack-05-Triple-Camera-Desktop_V

دوربین سه‌گانه؛ سه همیشه عالی است

عکس‌هایی سوپر واید، تله فوتو و استاندارد را بدون لگ یا تخریب رنگ در زمان بزرگنمایی یا کوچکنمایی ثبت کنید. با پیش‌نمایش سه‌گانه، بهترین زاویه را برای عکس خود انتخاب کنید. عکس سه‌گانه سه زاویه را در یک لحظه ثبت می کند.

MC-G8SThinQ-MirrorBlack-06-Video-Depth-Control-Desktop_F

کنترل عمق ویدئو؛ مانند افراد حرفه‌ای فیلم بگیرید

با پس‌زمینه مات زیبا، فیلمبرداری کنید. اکنون، شما احساس می کنید ویدئوهای ثبت شده با گوشی هوشمند، توسط دوربین حرفه‌ای ثبت شده‌اند. کنترل عمق ویدئو باعث فوکوس شفاف روی سوژه و مات شدن سینمایی پس‌زمینه می‌شود.

MC-G8SThinQ-MirrorBlack-07-Steady-Cam_Desktop_V

Steady Cam؛ ضبط وقایع زندگی در حال حرکت به نحوی شفاف

تصاویری واضح و شفاف حتی در زمانی که در حال حرکت هستید ثبت کنید. Steady Cam (دوربین بدون لرزش) با به حداقل رساندن لرزش غیراختیاری دست، به شما اجازه می‌دهد ویدئویی شفاف و روان در هر شرایطی ضبط کنید.

MC-G8SThinQ-MirrorBlack-08-Portrait-Desktop

قابلیت عکاسی پرتره؛ پرتره‌های بی‌نقص

با حسگرهای سه‌بعدی پیشرفته، LG G8S ThinQ کمک می‌کند سلفی‌های چشمگیری بگیرید که در آن پس‌زمینه سفارشی و افکت‌های نور قابل تنظیم وجود دارد.

MC-G8SThinQ-MirrorBlack-09-Spotlight-Desktop

Spotlight؛ نور در هر زمان که به آن نیاز دارید

نورپردازی با کیفیت استودیو، در همه جا. ثبت سلفی‌های خیره‌کننده، افزودن نور از هر زاویه‌ای. پروژکتور انحنای چهره شما را تشخیص می‌دهد و سایه‌های طبیعی و هایلایت‌های زیبایی را ایجاد می‌کند. ثبت نمای بی‌نقص اکنون آسان شده است.

MC-G8SThinQ-MirrorBlack-10-Stereo-Sound-Desktop

صدای استریو؛ صدا شما را شگفت‌زده می‌کند

نمایشی برای گوش‌هایتان پدید آورید. صدای استریوی واقعی از بلندگوهای بالا و پایین با جداسازی شفاف دو کاناله. صدای DTS:X 3D و Meridian Sound Tuning باعث وسیع شدن فضای صدا می‌شود تا تمام احساسات گوش دادن زنده را بازتاب دهد.

MC-G8SThinQ-MirrorBlack-11-Qualcomm-Snapdragon-Desktop

پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵؛ سرعت بی‌نظیر، قدرت افسانه‌ای

تغییر تجربه کاربر با ورود به عصر جدید. معرفی پلتفرم تلفن همراه قدرتمند، Qualcomm® Snapdragon™ ۸۵۵، ارتباطات چند گیگابایتی، AI هوشمندتر، XR در لحظه، زمان پاسخگویی بالا در بازیهای چند نفره با Snapdragon Elite Gaming، ویدئو ۴K HDR، عمر باتری طولانی‌تر و قابلیت‌های دیگر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *