موبایل

وب سایت آی‌تی رسان: حالت دسکتاپ رابط کاربری ال جی UX 9.0 به اندروید ۱۰ اضافه شد

LG V50 ThinQ
وب سایت آی‌تی رسان: حالت دسکتاپ اختصاصی ال جی در سیستم‌عامل اندروید ۱۰ توسط یک یوتیوبر معروف، هنگامی که مشغول کار با منوی اسمارتفون ال‌جی V50 ThinQ 5G بود، کشف شد.

کارآیی حالت دسکتاپ (Desktop Mode) موجود برروی این تلفن همانند اسمارتفون‌های شرکت سامسونگ و هواوی بوده و کاربران را قادر می‌سازد تا تلفن هوشمند خود را به یک صفحه‌نمایش خارجی (تلویزیون یا کامپیوتر) متصل کنند و تجربه کار با محیط اندروید در نمایشگرهای بزرگ را نیز داشته باشند.

حالت دسکتاپ به صورت پیش‌فرض توسط شرکت گوگل برروی سیستم‌عامل اندروید ۱۰ پیاده‌سازی شده است، اما باتوجه به عملکرد نه چندان خوب آن، شرکت‌های سازنده تلفن‌های هوشمند اندرویدی از جمله ال‌جی، این قابلیت را به‌روز و سفارشی‌سازی کرده‌اند تا خطاها و مشکلات حالت دسکتاپ پیش‌فرض را از بین ببرند.

LG_UX_9

پنجره‌های موجود در حالت دسکتاپ ال‌جی قابل تنظیم هستند که قابلیت‌هایی مانند مالتی‌تسکینگ شبیه به کامپیوترهای شخصی را هم دارد. برای استفاده از این حالت باید یک آداپتور تبدیلی USB Type-C به HDMI را تهیه کرده و خروجی آن را به یک نمایشگر متصل کنید. علاوه‌بر این، به یک ماوس و صفحه‌کلید هم احتیاج پیدا می‌کنید.

lg_android_desktop_mode-768x576

اسمارتفون V50 شرکت ال‌جی حدود یک هفته پیش آپدیت اندروید ۱۰ را به همراه رابط کاربری LG UX 9.0 دریافت کرد. دو اسمارتفون G7 و G8 ThinQ نیز چند روز پیش، بروزرسانی فوق را دریافت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *