دسته‌بندی نشده

برنده بازی شمایید !

وقتی هم‌تیمی ‌های شما در خطر هستند، نمایشگر دوگانه ال‌ جی در G8X ThinQ برگ برنده خواهد بود!

با نمایشگر دوگانه یا Dual Screen در G8X ThinQ تیم خود را به سوی برد هدایت کنید. این نمایشگر می‌تواند در حکم یک کنترل مخصوص بازی باشد و بدون اینکه در بازی کردن شما اختلالی به وجود آورد و نمایشگر اصلی را اشغال کند به شما قدرت و امکانات زیادی برای بردن مسابقه بدهد.

ال‌جی G8X ThinQ یک دستگاه گیمینگ ایده‌آل برای گیمرهای موبایلی به‌شمار خواهد رفت. این تلفن هوشمند به قابلیت سفارشی‌سازی گیم‌پد ال‌جی در نمایشگر دوم خود مجهز است. نمایشگر دوگانه ال‌جی به‌همراه یک کنترلر لمسی تمام‌صفحه عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند از این کنترلر در پیکره‌بندی‌های مختلف ویژه تیراندازی، مسابقه، بازی‌های اکشن و ورزشی بهره‌برداری نمایند.

اپلیکیشن Game Launcher بر روی نمایشگر دوگانه ال‌جی دارای میان‌بری به کانال گیمینگ یوتیوب جهت دسترسی سریع‌تر کاربران است. بعلاوه به لطف وجود ۲ نمایشگر، کاربران ال‌جی G8X ThinQ می‌توانند به اجرای بازی روی یکی از نمایشگرها ادامه داده و از راهنمایی سایر گیمرها بر روی نمایشگر دیگر بهره‌مند شوند. بدین‌ترتیب سطوح مهارتی کاربران در زمینه گیمینگ ارتقا خواهد یافت.

SIX-REASONS-LG-G8X-THINQ-IS-THE-PERFECT-GAMING-COMPANION-3

این مشخصه جهت پاسخ‌گویی به پیام‌ها در حین اجرای بازی نیز مفید واقع می‌شود. نمایشگر دوگانه ال‌جی به کاربران امکان خواهد داد تا بدون‌نیاز به ایجاد وقفه در جریان بازی، پاسخگوی یک پیام فوری باشند.

همچنین، گزینه‌های سفارشی ارایه شده توسط نمایشگر دستگاه امکان اصلاح سطوح روشنایی را فراهم می‌کنند. بدین‌ ترتیب مناطق تاریک و سایه‌دار در بازی‌ها و ویدیوها به‌صورت روشن‌تر مشاهده می‌شوند؛ بدون آنکه تصویر ارایه شده در سایر بخش‌های نمایشگر دچار محوشدگی شود.

همچنین ال‌جی به وجود ۲ اسپیکر ۱٫۲ واتی در طرفین نمایشگر و تراشه ۳۲ بیتی Hi-Fi Quad DAC طراحی شده توسط کمپانی Meridian Audio اشاره نموده است. این پیکره‌بندی احتمالا تجربه صوتی شفاف به‌همراه افکت‌های صوتی سه‌بعدی را خلق خواهد کرد. هنگام اجرای بازی بر روی پرچم‌دار ال‌جی، مشخصه صدای فراگیر به گیمرها امکان خواهد داد تا جهت پیش‌روی دشمن را درک نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *