دسته‌بندی نشده

شست وشوی سریع بدون اسیب رسیدن به لباس ها با فناوری Turbo Wash 3D LG

می‌خواهید لباس‌هایتان را تند و سریع بشویید؟ چاره کار دست ماست!ماشین لباسشویی‌های جدید ال‌جی می‌توانند به سرعت در مدت زمان ۳۹ دقیقه با کمک فناوری TurboWash  لباس‌های شما را بشویند و بازده انرژی زیادی داشته باشند. در نهایت می‌توانید با این همه امکانات کمتر به لباس‌هایتان آسیب وارد کنید.

فناوری TurboWash 360 ال‌جی برای راحتی بیشتر مشتریان زمان شست‌وشو در هر روز را کوتاه‌تر می‌کند و بدون اینکه تأثیر منفی در نتیجه شست‌وشو داشته باشد یک برنامه کامل شست‌وشو را فقط در مدت زمان ۳۹ دقیقه کامل می‌کند. قابلیت اسپری چندگانه سه‌بعدی (۳D Multi Spray) با پاشیدن آب در چهار جهت به تمیز شدن بیشتر لباس‌ها در زمان کمتر کمک می‌کند تا به صورت همزمان بیشتر لکه‌های لباس پوشش داده شود و از بین بروند.

مشتریان می‌توانند با جفت کردن ماشین لباسشویی AI DD و مینی‌واش ال‌جی (LG MiniWash) که درست زیر ماشین لباسشویی اصلی آنها قرار می‌گیرد با ایجاد یک سیستم تویین‌واش (TWINWash) زمان بیشتری را ذخیره کنند تا هر دفعه دو سری لباس را همزمان بشویند.

فناوری دایرکت درایو هوش مصنوعی ال‌جی از پایگاه اطلاعات بزرگی شامل ۲۰ هزار قطعه اطلاعاتی مربوط به استفاده از ماشین لباسشویی بهره می‌برد و تنظیمات را بر حسب حجم و ظرافت لباس‌ها در هر بارگذاری لباسشویی به کار می‌برد تا بهترین برنامه شست‌وشو را ارائه دهد. این فناوری نتایج شست‌وشوی استثنایی را با هر بار شست‌وشو تضمین می‌کند تا مشتریان از کاهش ۱۸ درصدی آسیب به لباس‌ها و افزایش طول عمر هر کدام از آنها بیشتر بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *