دسته‌بندی نشده

بلندگوهای جدید سری LG XBOOM Go PL ؛ قابل حمل و قدرتمند

سری جدید PL از بلندگوهای XBoom Go ال‌جی با فناوری صدای برتر شرکت مریدین (Meridian) ظاهر جدید برای ایجاد صدایی بهتر پیدا کرده‌اند و می‌توانند صدا را متعادل و شفاف منتشر کنند.

تقویت صدای عمیق و قدرتمند ویژگی بارز بلندگوهای همراه سری PL ال‌جی است که شما را با قدرتش شگفت‌زده می‌کند. شما می‌توانید موج باس (انتشار صدای بم) را با چشم خود ببینید؛ آن هم باس دوگانه که از دو سر بلندگو پخش می‌شود.

این بلندگوهای همراه فوق‌العاده قدرتمند ال‌جی با نورپردازی جذاب و شگفت‌انگیز چندرنگ شما را در مهمانی و دورهمی‌هایتان حسابی هیجان‌زده کرده و به وجد می‌آورند. قطعا، با رقص نورهای رنگارنگ احساس شور و نشاط بیشتری پیدا خواهید کرد.

نکته مهم دیگر در مورد این بلندگوها دوام بسیار بالای باتری آنهاست که می‌تواند تا ۲۴ ساعت پخش مداوم را برای شما امکان‌پذیر کند. به عبارت دیگر، شما می‌توانید یک روز کامل با بلندگوهای سری PL ال‌جی موزیک پخش کنید و دیگر نیاز به شارژ مداوم آنها در طول روز نخواهید داشت؛ بنابراین، خیالتان از بابت تمام شدن ناگهانی شارژ در میهمانی‌ها و سفرهای طولانی مدت راحت خواهد بود.

بلندگوهای ایکس بوم گو سری PL ال‌جی از مقاومت زیادی برخوردار هستند و به دلیل دارا بودن رتبه IPX5 در برابر شرایط جوی نامساعد مانند آب و گرد و خاک مقاوم هستند.

لازم به ذکر است که جوایز رقابت امسال توسط انجمن کارشناسی صدا و تصویر (EISA)، بزرگترین سازمان تحریریه الکترونیک مصرفی، به تلویزیون OLED ال‌جی مدل OLED65GX (تلویزیون ۶۵ اینچ OLED از سری گالری GX)، تلویزیون نانوسل ال‌جی مدل ۷۵NANO99 (تلویزیون ۷۵ اینچ سری نانو)، ساندبار ال‌جی مدل SN8YG و بلندگوی XBOOM Go مدل PL7 تعلق گرفت.

بلندگوی همراه XBOOM Go ال‌جی مدل PL7 توانست جایزه بهترین بلندگوی همراه EISA  در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را به خود اختصاص دهد.

این بلندگوها با همکاری شرکت بریتانیایی مریدین آئودیو (Meridian Audio)، که در علم صدا خبره است، تولید شده‌اند. سیستم‌های صوتی برنده ال‌جی صدای غنی و مرغوبی را برای ارائه تجربه شنیداری واقعا طبیعی و درست تولید می‌کنند.

با بلندگوهای سری PL ال‌جی هیجان لذت بردن از نوای موسیقی را به اوج برسانید.

منبع: الجی بلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *