دسته‌بندی نشده

مانیتور ال جی UltraWide : چرا نسبت تصویر 21:9 ؟

برای دورکاری بهتر. برای سهولت در چندوظیفگی و افزایش راندمان کاری در خانه لازم است همه چیز را در یک نگاه ببینید. مانیتور ال جی UltraWide با نسبت تصویر ۲۱:۹ کار شما را راحت کرده و بازده کاری شما را بالا می‌برد.

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که دورکاری را پیشه خود کرده‌اید و به دلیل شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا مجبور هستید در خانه با کامپیوتر کار کنید، مانیتورهای UltraWide ال‌جی دقیقا همان چیزی است که برای بهبود در کارایی خود نیاز دارید.

وقتی مانیتور UltraWide ال‌جی روی میز کار شماست، پرانرژی به کار خود می‌پردازید و خیالتان راحت است که می‌توانید سریع‌تر و بهتر کارهای خود را انجام داده و بهره‌وری خود را افزایش دهید.

افرادی که در خانه کار می‌کنند، مخصوصا خانم‌های متاهلی که دارای فرزند هستند، مجبورند چندین کار را همزمان انجام دهند. اگر می‌خواهید راندمان کاری شما افزایش پیدا کند، باید بتوانید همه چیز را در یک نگاه کوتاه ببینید.

داشتن یک نمایشگر عریض (گسترده) به شما امکان می‌دهد تا وظایف بیشتری را انجام دهید و به سرعت کار شما اصافه شود. در نتیجه، انجام کار و رسیدن به نتیجه لازم مدت زمان کمتری را از شما می‌گیرد و کمتر پشت میز کارتان هستید.

در مانیتورهای UltraWide ال‌جی با صفحه نمایش عریض و نسبت تصویر ۲۱:۹ ، می‌توانید بیشتر ببینید و راحت‌تر چند کار را با هم انجام دهید.

این مانیتورهای ال‌جی مخصوص کار و همین طور بازی طراحی شده‌اند و از امکانات کلاسیکی برخوردارند که این مانیتورها با آنها شناخته می‌شوند: امکاناتی نظیر میدان دید عریض، رنگ‌های زنده و قابلیت استفاده هر کدام.

مانیتور اولتراواید ال‌جی کیفیت تصویر بسیار واضح و شفاف همراه با امکاناتی دارد که برای آسایش بیشتر طراحی شده است و تجربه کاربری بی‌مانندی را ایجاد می‌کند. این عوامل باعث می‌شود مانیتور ال‌جی یک مانیتور کاری عالی برای تولیدکنندگان محتوای بصری، تحلیلگران اطلاعات و دیگر حرفه‌ای‌هایی باشد که چند کار را با هم انجام می‌دهند.

پس در ایام دورکاری اجباری در خانه محل کار خود را حتی با کیفیت بهتر در خانه داشته باشید و به راحتی از پشت میز کار خود تمام کارهای اداری‌تان را با کمک مانیتور UltraWide ال جی انجام دهید.

منبع : ال جی بلاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *