دسته‌بندی نشده

خاطره سازی با دوربین LG Q6

به دوربین ال‌جی Q6 برای ثبت لحظات خاطره‌ساز اطمینان کنید.

اگر برای خرید یک تلفن هوشمند هم قیمت برایتان اهمیت دارد و هم امکانات و کارایی، می‌توانید روی ال‌جی Q6 حساب کنید. این تلفن هوشمند میان‌رده با قیمت مناسبی که دارد تمام قابلیت‌های یک پرچمدار را در اختیارتان قرار می‌دهد.

ال‌جی Q6 با طراحی ارگونومیکش دوربین سلفی با زاویه گسترده ۱۰۰ درجه دارد و به شیفتگان عکاسی امکان می‌دهد از گروه بزرگ دوستان و اعضای خانواده در یک شات و در کمترین زمان ممکن عکس بگیرند.

تجربه کاربری بهبودیافته UX 6.0 ال‌جی در این دوربین امکان بهره‌مند شدن از نسبت تصویر ۱۸:۹ در نمایشگر FullVision را فراهم می‌کند. حالت دوربین مربع اشتراک‌گذاری تصاویر مربع‌شکل شما را به راحتی میسر می‌کند تا بتوانید با استفاده از چندین مربع تصاویر کلاژ درست کنید.

با استفاده از حالت عکس‌برداری مربعی منحصر به فرد ال‌جی، عکس‌های جذاب‌تری را به اشتراک بگذارید. چهار حالت عکس‌برداری خلاقانه در خلق عکس‌هایی خاص به شما کمک می‌کند.

علاوه بر این، می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین ویدیوها را با ال‌جی ‌Q6 ثبت کنید. این تلفن هوشمند یک دوست و یک همراه همیشگی برای خاطره‌ساز کردن لحظات فراموش‌نشدنی و تکرارنشدنی در زندگی شماست؛ مثل وقتی که در سفرهای روزمره شهری یا در تعطیلات با یک گروه نوازنده خیابانی برخورد می‌کنید که با نواختن قطعات زیبا روح شما را به پرواز درمی‌آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *