دسته‌بندی نشده

بلندگوی خطی LG SK5R خانه را در صدا غرق میکند !

از تجربه صدای غوطه‌ورکننده هر زمان که خواستید لذت ببرید. بلندگوی خطی SK5R ال‌جی با فناوری DTS Virtual : X همیشه صدای چندبعدی را در خانه بدون در نظر گرفتن نوع محتوا ایجاد می‌کند.

کاربران می‌توانند از صدای فراگیر واقعی و باورنکردنی نفس‌گیری لذت ببرند که به نظر می‌رسد از چندین سو و عمق مخاطبان را احاطه می‌کند. الگوریتم پردازش پیشرفته صدا در این بلندگوی خطی ممتاز ال‌جی می‌تواند فرمت‌های متداول صوتی را ارتقا داده و خروجی صدا را چیزی شبیه به صدای استودیو منتشر کند.

شما می‌توانید از صدای غوطه‌ورکننده‌تر، بلندتر و وسیع‌تری در زمان تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود یا مسابقات ورزشی لذت ببرید.

bac0ad50-f060-4cc2-9b80-89f24110f3a2

بلندگوی خطی جدید ال‌جی طراحی شیک و مدرنی دارد که به راحتی با هر دکوری تلفیق می‌شود و جلوه زیبا و چشم‌نوازی را ایجاد می‌کند.

کیفیت صدای سینمایی در این ساندبار قابل ارتقا تا ۷٫۱٫۲ کانال و ۶۴۰ وات است. این ساندبار که قابلیت پیشرفته‌تر شدن دارد برای پذیرش بلندگوهای فراگیر و بی‌سیم دیگر برای کانال‌های پشتی اختصاصی آن طراحی شده است.

رای بهره‌مندی از کیفیت صدای خیلی بالاتر که جزییات بیشتری هم دارد کاربران می‌توانند کیت بلندگوی بی‌سیم پشت (Wireless Rear Speaker Kit) را بیافزایند تا تجربه سینمایی‌تری کسب کنند.

ac4604bd-b209-44ce-a0b4-9662570656e1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *