دسته‌بندی نشده

رندر جدید الجی Q63 و Q83 لو رفت

الجی در حال توسعه تعدادی از تلفن های سری جدید Q است. انتظار می رود این دستگاه ها در سال 2021 معرفی شوند. چند ماه پیش، ال جی برای نام ۱۳ دستگاه از سری Q از جمله LG Q63 و Q83 را ثبت کرد. در حال حاضر 91mobiles رندرهای CAD دریافت کرده است که می تواند ال جی Q63 یا ال جی Q83 باشد. این رندرها از منابع صنعتی دریافت شده است.

ال جی Q63 یا Q83
رندرها از هر زاویه ای طراحی گوشی را نشان می دهد. به نظر می رسد تلفن آینده سری LG Q با یک ماژول دوربین عقب مثلثی که در آن دوربین هایی به صورت عمودی قرار دارند، برجسته شود.

همانطور که از تصاویر ارائه شده مشاهده می کنید، تلفن LG از یک صفحه نمایش با سوراخ نمایشگر در جلو با یک چانه (حاشیه پایین) قابل توجه برخوردار است. در سمت راست دستگاه سنسور اثر انگشت وجود دارد، در حالی که در سمت چپ قاب دکمه های تنظیم صدا و آنچه احتمالاً دکمه دستیار Google است را می بینید.

در پایین گوشی یک درگاه Type-C دیده می شود که در کنار آن یک جک هدفون 3.5 میلی متری و یک بلندگو قرار دارد. همانطور که گفتیم پنل عقب دارای یک ماژول منحصر به فرد دوربین مثلثی است. به نظر می رسد یک سنسور دوربین بزرگ را همراه با دو دوربین دیگر در زیر جای داده است. همچنین به نظر می رسد یک ماژول فلش و یک سنسور ناشناخته وجود دارد. این قاب دوربین جنسی متفاوت با دیگر بخش قاب گوشی دارد که آن را از نظر بصری هم برجسته می کند.

منبع ما اطلاعاتی در مورد مشخصات LG Q63 / Q83 ارائه داده است. این گوشی از صفحه نمایش تخت 6.5 اینچی بهره می برد و ابعاد آن 164.5 در 76.3 در 7.8 میلی متر است. این گوشی مجهز به دوربین های عقب سه گانه، فلاش و یک سنسور ناشناخته در پشت است.

این تنها چیزی است که می توانیم از رندرهای CAD جمع کنیم. متأسفانه، منبع ما نتوانست هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات LG Q63 یا Q83 ارائه دهد، بنابراین موارد زیادی وجود دارد که ما درباره دستگاه نمی دانیم.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *