موبایل, فیلم نقد و بررسی گوشی

فیلم بررسی LG G8S ThinQ توسط تیم LGWORLD.

موبایل LG G8s در خود فناوری به نام Z Camera دارد که باعث میشود بدون در نظر گرفتن شرایط نوری  با چهره یا رگ دست قفل موبایل را باز کرد ، حتی در شب و تاریکی. این فناوری با استفاده از دوربین به همراه سنسور ToF و IR امکان پذیر و در لیست نو آوری های ال‌جی ثبت شده است.
با استفاده از Z Camera میشود بدون لمس G8s ، کار ها را انجام داد؛ کار هایی مثل اسکرین شات ، پخش و کنترل موزیک ، باز کردن برنامه های مورد علاقه و… همه ی این ها با استفاده از Air Motion یا حرکات دست در هوا امکان پذیر است.

در G8s پرچمدار ، پردازنده ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ قرار داده شده. این پردازنده قدرت بالا و سرعت عالی دارد و در هر کاری که بخواهید با G8s انجام بدید ، حرکات نرم و سرعت بدون انتظار را می‌بینید و کار ها را با لبخند رضایت انجام میدهید .

این موبایل از اینترنت +4G بهره مند است و سرعت اینترنت بالایی دارد. البته سرعت اینترنت به اپراتور و مکان استفاده هم مربوط است.
دوربین های سه گانه ی G8s یکی از بهترین چینش ها در بین دوربین های موبایل را دارد. دوربین استاندارد ، زاویه فوق عریض و تله فوتو یا زوم. با هر دوربین میشود منظره ای زیبا و تصاویر خلاقانه ثبت کرد و از مزیت های G8s در بخش دوربین ، امکانات بالا و ابزار متعدد است.
نمایشگر LG G8s از نوع G-OLED است که ال‌جی در ساخت آن دقت کیفیت را مهم دانسته و به دقت و کیفیت آن توجه ویژه ای داشته. رنگ های زیبا و کنتراست عالی و سیاه عمیق جزو مواردی است که از نگاه اول در این موبایل دیده میشود.

فیلم های خود را بهتر از قبل روی نمایشگر G8s ببینید و با صدایی فراگیر با فناوری DTS:X ، محو در تصویر شوید. دو اسپیکر ، یکی در بالا و یکی در پایین صدای استریو و عالی به گوش شما میرساند و به لطف تنظیم اسپیکر ها توسط Meridian میشود گوش کردن به موزیک ها را با بیس عمیق و پر هیجان تجربه کرد.

در طول روز میتوانید روی باتری G8s حساب کنید. G8s باتری با حجم ۳,۵۵۰ میلی آمپر دارد و برای استفاده طولانی از دستگاه آماده است. با توجه به قطعات با کیفیت و کم مصرف شما میتوانید در طول روز از G8s استفاده و هر زمان که نیاز بود به شارژر سریع متصل کنید که سرعت شارژ بالا باعث صرفه‌جویی در وقت شما میشود. همچنین میتوان از شارژر بی سیم یا Wireless charge برای انرژی بخشیدن به باتری استفاده کرد که در این حالت نیاز نیست سیمی به موبایل وصل کنید و با قرار دادن روی پد شارژ ، باتری دستگاه شما شروع به جذب انرژی میکند.

حالا LG WORLD سفری به درون و بیرون این گوشی کرده است.

از شما دعوت می کنیم فیلم بررسی LG G8SThinQ را تماشا کنید :

7 روز فقط فرصت دارید تا LG G8SThinQ را با قیمت استثنایی و با باندل های مختلف در سایت رسمی LG WORLD خریداری کنید.

خرید LG G8S ThinQ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *