دسته‌بندی نشده

زندگی بهداشتی تر با تکنولوژی بخار

لباس‌شویی‌ها، خشک‌کن‌ها، استایلرها و ماشین‌های ظرف‌شویی با بهره‌گیری از قدرت بخار امکان ضدعفونی کردن طبیعی و مسئولانه‌ را فراهم می‌آورند.

در تمام دنیا سلامتی و بهداشت شخصی موضوعی مهم و ضروری برای خانواده‌ها به شمار می‌رود. اگرچه در فضای بیرونی منزل از قبیل دفتر کار یا مترو، مقابله با باکتری‌ها و میکروب‌ها چندان تحت کنترل و در اختیار ما نیست؛ اما درباره لباسی که می‌پوشیم یا ظرف و ظروفی که هنگام وعده‌های غذایی استفاده می‌کنیم، این‌گونه نیست. چالش بزرگ‌تر هم تلاش برای زندگی بهداشتی‌تر، بدون استفاده بی‌رویه و روزافزون از مواد شوینده و پاک‌کننده و اجتناب از خطرات بالقوه آن‌ها است.

اما مادر طبیعت راه بسیار امنی برای تمیز کردن و زدودن میکروب‌های مضر، باکتری‌ها و حتی بوها بدون استفاده از مواد شیمیایی آزاردهنده دارد: بخارآب.

بخار نه‌تنها بهترین گزینه ضدعفونی لباس‌ها و ظروف بدون استفاده از مواد شیمیایی است، بلکه یکی از مؤثرترین روش‌هایی است که به لطف توانایی بی‌همتایش به‌سرعت در پارچه نفوذ می‌کند، لکه‌ها و آلودگی‌ها را جدا می‌کند و حتی سرسخت‌ترین آثار باقی‌مانده غذاها را هم حذف می‌کند. ال‌جی الکترونیکس که همیشه برای عرضه نوآوری‌ها و اختراعات برای خلق زندگی بهتر و راحت‌تر مشهور بوده است، اکنون نیز یکی از پیشتازان صنعت لوازم‌خانگی در استفاده از قابلیت‌های مبتنی بر سلامتی در محصولاتش به شمار می‌رود؛ و تکنولوژی LG Steam در این میان نقش محوری را ایفا می‌کند.

علاوه بر البسه، ملحفه و ظروف تمیزتر، بخار با حذف تعداد زیادی از عوامل بیماری‌زا در محیط خانه، آرامش خاطر بیشتری برایتان به ارمغان می‌آورد. بخار خالص و قدرتمندی که توسط جدیدترین ماشین‌های ظرف‌شویی، لباس‌شویی، خشک‌کن و استایلر (جارختی هوشمند برای آماده‌سازی و مراقبت از لباس)‌ ال‌جی تولید می‌شود، قادر است تمامی باکتری‌ها، میکروب‌ها و بوهای ناخوشایند را از بین ببرد. این توانایی بی‌نظیر تکنولوژی بخار ال‌جی در ضدعفونی و گندزدایی، همان ارزش‌افزوده متمایزی است که با لوازم‌خانگی ال‌جی می‌توانید به عزیزانتان هدیه دهید.

22

راه‌کارهای مراقبت از لباس که پوشاک شما را ضدعفونی هم می‌کنند

از ۱۵ سال قبل که اولین ماشین لباسشویی بهره‌مند از مزایای بهداشتی بخار دنیا رونمایی شد، ال‌جی تاکنون همواره یک رهبر و پیشرو صنعتی بوده که از قدرت بخار در لوازم خشک‌شویی حسن استفاده را نموده است. امروز ماشین‌های لباس‌شویی ال‌جی با تکنولوژی بخار قادرند ۹۹.۹ درصد آلرژن‌ها و مایت‌های غبار منزل را از بین برده و باعث بهبود مشکلات سلامتی با چنین پیش‌زمینه‌هایی شوند.

Allergy Care هم با استفاده از تکنولوژی بخار این شرکت کار می‌کند و باعث می‌شود خشک‌کن‌های ال‌جی لباس‌ها و لوازم خواب را از شر میکروب‌هایی خلاص کنند که باعث خارش‌های پوستی و معضلات این‌چنینی می‌شوند. این تکنولوژی همچنین برای تمامی البسه ازجمله پارچه‌های ظریف هم مناسب است و طی یک چرخه ۲۰ دقیقه‌ای آماده‌سازی، با بهره‌گیری از بخار لباس‌ها را خشک کرده و از شر چین‌وچروک‌ها خلاص می‌شود. خشک‌کن‌های ال‌جی با استفاده هم‌زمان از قدرت بخار و حرارت بالا، حتی به باکتری‌های پنهان‌شده در بافت پارچه هم رحم نکرده و آن‌ها را نابود می‌کنند.

محصول انقلابی LG Styler هم به تکنولوژی TrueSteam این شرکت مجهز شده و برای تولید بخار، آب را تا ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد حرارت می‌دهد و از آن برای آماده‌سازی انواع گوناگون پوشاک استفاده می‌کند. حتی می‌توانید از آن برای کاهش آلرژن‌ها و میکروب‌های عروسک‌های پارچه‌ای کودکان، کوله‌پشتی‌ها و دیگر لوازم پارچه‌ای کمک بگیرید. LG Styler نه‌تنها با حذف چین‌وچروک‌های ریز و بوهای نامطبوع، ظاهری تمیز و حس تازگی خوشایندی را در البسه ایجاد می‌کند، بلکه ۹۹.۹ درصد میکروب‌ها و باکتری‌های معمول لباس‌ها را از بین می‌برد. LG Styler توانسته در زمینه کاهش حداکثری آلرژن‌های مضر از قبیل مایت‌های غبار خانگی، تأییدیه‌های انجمن آسم و آلرژی آمریکا (AAFA) و انجمن آلرژی بریتانیا (BAF) را کسب کند.

44596487_157757848518788_1654784227574526382_n

ماشین‌های ظرف‌شویی برای سلامت و بهداشت بیشتر کارد و چنگال‌ها

ماشین‌های ظرف‌شویی مجهز به TrueSteam ال‌جی نیز با مهار خصوصیات بهداشتی طبیعی بخار، ذرات بخار خالصی تولید می‌کنند که بشقاب‌ها، ظروف، لیوان‌ها و دیگر وسایل آشپزی را به‌طور کامل ضدعفونی می‌نمایند. ماشین‌های ظرف‌شویی رده‌بالای ال‌جی با زدودن ۹۹.۹ درصد باکتری‌ها و ویروس‌های خطرناکی که معمولاً در محل‌های پخت‌وپز تجمع دارند، توانسته استاندارد جدیدی از نظافت و بهداشت را ارائه کند.

با توجه به رشد روزافزون تقاضا برای مدیریت بهداشت، بازار لوازم‌خانگی که توانایی حمایت از سلامت عزیزانمان را دارند، در حال گسترش است. لوازم‌خانگی فوق پیشرفته ال‌جی با برنامه دفاعی درجه‌یک علیه باکتری‌ها و میکروب‌ها، باعث می‌شوند مصرف‌کنندگان و خانواده‌هایشان زندگی امن‌تر و بهداشتی‌تری را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *