دسته‌بندی نشده

کولر های گازی الجی هوا را تصفیه میکند

بسیاری از مردم شهرهای مختلف ایران که این روزها درگیر ویروس کرونا هستند تا برای تجربه‌ی هوایی سالم‌تر در منزل به دستگاه‌های تصفیه‌ی هوا روی می‌آورند.

برای آشنایی کامل با چنین دستگاه‌هایی می‌توانید به راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا مراجعه کنید؛ اما به‌طور خلاصه باید گفت بسیاری از دستگاه‌های تصفیه‌ی هوا از فناوری آزادسازی یون برای خنثی کردن باکتری‌ها و ذرات معلق در هوا استفاده می‌کنند.

جالب است بدانید که کولرهای ال‌جی نیز به این قابلیت مجهز هستند. قابلیتی که بدون هزینه‌ی اضافی زندگی سالم‌تری را برای یکایک اعضای خانواده، از کودک تا سالمند، فراهم می‌کند. البته فیلترهای چندلایه‌ی دستگاه نیز به این کار کمک فراوانی می‌کنند.

این فیلترها می‌توانند ریزذرات معلق در هوا در اندازه‌ی میکرون را جذب کنند و به واسطه‌ی پوشش ضد زوالی که دارند، ماندگاری بالایی داشته باشند. ال‌جی این قابلیت را Gold Fin می‌نامد. طبق ادعای این شرکت، با داشتن قابلیت‌های یادشده بخش داخلی کولر، هرگز نیاز به تمیزکاری ندارد؛ چرا که سیستم تصفیه‌ی یونی دستگاه، به صورت خودکار داخل آن را پاکسازی می‌کند.​

مثلا دستگاه دو در یک تهویه مطبوع هوای DUALCOOL Split ال‌جی با قابلیت تصفیه هوای کامل از رقبای خود یک سر و گردن بالاتر است و می‌تواند هنگام خنک کردن خانه شما هوا  را نیز به شیوه‌ای مؤثر پاکیزه کند.

DUALCOOL_Lifestyle1

سیستم تصفیه هوای تعبیه شده در ال‌جی DUALCOOL Split Air اجزای ریز یا ریزگردها را با یک فرایند سه مرحله‌ای از بین می‌برد. در مرحله اول، حسگر ذرات گرد و خاک تا اندازه PM1.0 همراه با آلاینده‌های مضر هوا را تشخیص می‌دهد. سپس، قابلیت یون‌زدایی بیش از ۵ میلیون یون با بار منفی برای چسبیدن به این یون‌ها تولید می‌کند و در نهایت فیلتر میکرو داست باردارشده به سادگی ذرات ریز باردار منفی شامل ویروس‌ها و باکتری‌ها را از بین می‌برد. این سیستم ال‌جی با استفاده از اصول باردهی الکترواستاتیک ذرات بسیار ریز و غیرقابل تنفس تا PM0.3 را  که می‌تواند منجر به مکلات تنفسی شود را از بین می‌برد.

DUALCOOL_Right Side

نمایشگر IAQ اطلاعات ضروری و کیفی هوای محیط و فرایند تصفیه هوا را با آیکون‌های تغییر رنگ‌دهنده با توجه به میزان پاکیزگی هوای محیط در یک نگاه به شما نشان می‌دهد. این نمایشگر ساده و رنگی در پنل جلوی دستگاه DUALCOOL تعبیه شده و به شما کیفیت هوای محیط داخل خانه را حتی بدون در نظر کردن فعال یا غیر فعال بودن سیستم تصفیه هوا نمایش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *