دسته‌بندی نشده

عرضه پروژکتور ۴K UHD CineBeam با امکانات هوشمند فوق العاده و کیفیت تصویر حیرت انگیز

جدیدترین مجموعه از پروژکتورهای ال‌ جی تجربه سینمایی عالی را با فناوری‌های پیشرفته رنگ به ارمغان می‌آورد.

مجموعه پروژکتورهای CineBeam 4K UHD ال‌جی برای اولین بار در نمایشگاه IFA 2019 در معرض نمایش عموم گذاشته می‌شوند. این پروژکتورها برای برآورده کردن نیاز روزافزون مشتریان به سینمای خانگی هوشمند و چندمنظوره تولید شده‌اند. اولین پروژکتور پرتاب فوق کوتاه یا UST لیزری ۴K UHD CineBeam Laser با مدل HU85L و پروژکتور ۴K UHD CineBeam LED مدل HU70L از ماه آینده وارد بازار اروپا می‌شوند.

این دو پروژکتور ۴K UHD به لطف بهره‌مندی از فناوری مبتکرانه لیزر بدون چرخ ال‌جی و LED تجربه مشاهده بی‌نظیری را با دقت رنگ باورنکردنی امکان‌پذیر می‌کند. فناوری جدید این پروژکتورها تصاویر واضح‌تر و متفاوت‌تری نسبت به پروژکتورهای متداول با فناوری پردازش نور دیجیتال (DLP) ایجاد کرده و در نهایت جلوه‌های تصویری مزاحمی مانند افکت رنگین کمان، مات شدن و اعوجاج رنگ را برطرف می‌کند.

CineBeam-4K-UHD-projectorHU85L_1

پروژکتور HU85L ال‌جی چندین جایزه شامل ۲۰۱۹ CES Innovation Award ،Red Dot Design Award و iF Design Award دریافت کرده است. این پروژکتور از سیستم لیزری سه‌کاناله برای تولید رنگ بهره می‌برد و علاوه بر اینکه منبع نور لیزری قرمز و آبی از هم مجزا هستند، رنگ سبز هم با فناوری انحصاری لیزر بدون چرخ و LED ال‌جی و یک منبع نور آبی دیگر ایجاد می‌شود. این پیکره‌بندی منحصربه‌فرد منجر به رنگ‌های دقیق و شگفت‌انگیزی می‌شود و ضمن پوشش ۹۷ درصد فضای رنگ DCI-P3، حداکثر تا پردازش ۱۲ بیت رنگ را برای ارائه تصاویر واضح با جزییات باورنکردنی تا ۲۷۰۰ آنسی لومن خلق می‌کند. فناوری پرتاب کوتاه یا UST در پروژکتور HU85L می‌تواند در فاصله ۵.۶ سانتی‌متر از دیوار تصویر ۹۰ اینچ را پدید بیاورد و وقتی در فاصله ۱۵ سانتی‌متر از دیوار قرار می‌گیرد، تصویر فوق‌العاده بزرگ ۱۲۰ اینچ را به نمایش می‌گذارد.

CineBeam-4K-UHD-projectorHU70L

پروژکتور جمع‌وجور‌تر HU70L ال‌جی تجربه سینمایی را با تصاویر عمیق و غنی تا ابعاد ۱۴۰ اینچ و روشنایی ۱۵۰۰ آنسی لومنی میسر می‌کند که ۹۲ درصد از فضای رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این پروژکتور از چهار LED برخوردار است که سه تای آنها برای تولید رنگ‌های قرمز، سبز و آبی استفاده می‌شود و یک LED چهارم با تنظیم پویای میزان رنگ سبز برای ارتقای روشنایی، کنتراست تصویر و تولید تصاویر واضح‌تر با رنگ‌پذیری متنوع‌تر در مقایسه با پروژکتورهای LED متداول در نظر گرفته شده است.

پروژکتورهای جدید ال‌جی با پشتیبانی از فناوری HDR10 مشتریانی که عاشق تصاویر واقعی هستند را با سیاهی عمیق‌تر و رنگ‌های روشن‌تر شیفته خود می‌کنند. فناوری TruMotion باعث می‌شود تصاویر زنده‌تر باشند و حرکات روی صفحه روان‌تر و طبیعی‌تر به نظر برسند. علاوه بر این، گنجاندن فناوری ارتقای شش مرحله‌ای ۴K ال‌جی به کاربران امکان تماشای محتوای Full HD با کیفیت بسیار شفاف و واضح ۴K را می‌دهد.

CineBeam-4K-UHD-projectorHU85L_3

هر دو پروژکتور CineBeam ال‌جی گزینه‌های فروانی برای پخش آنلاین محتوا و گزینه‌های متنوع ارتباطی دیگر نظیر USB، HDMI ،Ethernet و پخش آینه‌ای بی‌سیم (اندروید و iOS) را در اختیار کاربر می‌گذارند. کاربران این پروژکتورها با برخورداری از سیستم عامل تحسین‌شده webOS 4.5 ال‌جی می‌توانند مستقیما به برنامه‌های کاربردی پرطرفداری برای پخش آنلاین محتوا نظیر نت‌فلیکس، آمازون، یوتیوب و سرویس‌های دیگر با استفاده از کنترل جادویی و هوشمند Magic Remote ال‌جی دسترسی داشته باشند. این ریموت کنترل محهز به کلیدهایی است که برای کاربری راحت‌تر حتی در تاریک‌ترین اتاق‌ها به نور پس‌زمینه مجهز است.

پروژکتورهای ۴K UHD CineBeam Laser و ۴K UHD CineBeam LED ال‌جی در هتل الینگتون برلین در زمان برگزاری نمایشگاه IFA 2019 برلین آلمان به نمایش عموم در خواهند آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *