دسته‌بندی نشده

قهرمان جام جهانی چند وظیفگی

ال‌ جی V50 ThinQ 5G؛ یک هیولای قدرتمند با قابلیت چندوظیفگی که در یک زمان چند کار را با هم انجام دهید.

اگر تصور کنیم قرار است جام جهانی بازده و کارایی بین یک لپ‌تاپ‌ و تلفن هوشمند V50 ThinQ 5G مجهز به نمایشگر دوگانه برگزار شود، قطعا برنده اصلی پرچمدار ال‌جی خواهد بود که شیوه‌ای جدید برای انجام چند کار با هم را پیشنهاد می‌دهد.

تلفن هوشمند ال‌جی V50 ThinQ با نمایشگر دوگانه یا Dual Screen راحتی بیشتری برای مشتریان فراهم می‌کند و تجربیات جدیدی برای کار با یک تلفن همراه در اختیار آنها قرار می‌دهد. مثلا اگر قصد سفر دارید، می‌توانید در نمایشگر اصلی وضعیت آب و هوا و شرایط جوی شهر خود یا مقصد مورد نظرتان را چک کنید و در نمایشگر دوم Dual Screen ال‌جی طبق شرایط جوی حال و آینده برنامه‌ریزی‌های کاری خود را برای خرید یا تهیه بلیت انجام دهید.

این نمایشگر ثانویه در واقع به منزله یک دستگاه جانبی و اختیاری برای ال‌جی V50 ThinQ طراحی شده است و نباید آن را با سایر گوشی‌های تاشوی منعطف اشتباه گرفت. نمایشگر دوگانه به قاب محافظی شباهت دارد که وقتی باز می‌شود می‌توان به نمایشگر دوم ۶.۲ اینچ OLED برای مشاهده دوگانه، بازی و انجام چند کار به صورت همزمان از آن استفاده کرد.

اگر عاشق تماشای فیلم با تلفن همراهتان هستید، می‌توانید در نمایشگر اصلی فیلم‌های مورد علاقه خود را تماشا کنید و همزمان در نمایشگر دوم اطلاعات مربوط به فیلم را در مرورگر وب جست‌وجو کنید یا حتی نقدهای آن را در فضای مجازی بخوانید.

با اتصال نمایشگر دوگانه، آیکونی روی نمایشگر ال‌جی V50 ThinQ 5G ظاهر می‌شود که می‌توان روی آن ضربه زد تا نمایشگر دوم روشن شود یا بین دو نمایشگر بدون زحمت تغییر وضعیت داد. قابلیت چندپنجره‌ای هر کدام از نمایشگرها را به دو قسمت تقسیم می‌کند تا بتوان حداکثر استفاده را از چند برنامه کاربردی به صورت همزمان برد.

نمایشگر دوگانه را می‌توان در دو زاویه ۱۰۴ و ۱۸۰ درجه استفاده کرد و از آنجا که این نمایشگر با باتری گوشی کار می‌کند نیازی به شارژ‌کردن جداگانه آن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *