دسته‌بندی نشده

معرفی خدمات مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی الجی در اروپا

سرویس خدمات مشتری Proactive Customer Care ال جی بهترین میزان درک انسانی را با کارایی هوش مصنوعی میسر می‌کند.

نمایشگاه IFA 2019 سکوی پرواز سرویس خدمات مشتری نوآورانه ال‌جی بر پایه هوش مصنوعی است. سرویس Proactive Customer Care ال‌جی از هوش مصنوعی و پیشرفته ‌ThinQ ال‌جی بهره می‌برد تا خدماتی نظیر پشتیبانی شخصی‌شده، هشدار به کاربر در جهت برطرف کردن مشکلات لوازم خانگی و پیشنهاد دادن نکات مفید و راهکارهایی برای بیشینه کردن عملکرد و طول عمر محصولات را ارائه دهد. این سرویس امسال در ابتدا با پشتیبانی از ماشین‌های لباسشویی جدید ال‌جی با درب جلو و یخچال‌های پایین فریزر در کشورهای فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا و انگلستان و سپس در سال ۲۰۲۰ در دیگر بازارهای اصلی اروپا و امریکای شمالی عرضه می‌شود.

سرویس خدمات مشتری Proactive Customer Care با استفاده از جدیدترین فناوری هوش مصنوعی برای مطلع کردن صاحبان لوازم خانگی از مشکلات احتمالی قبل از رخ دادن آنها طراحی شده است. این سرویس در صورت لزوم به مراجعه تکنسین‌ها سرعت می‌بخشد و اطلاعاتی در مورد نحوه حفظ عملکرد بهینه محصولات ال‌جی ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با ثبت و اتصال لوازم خانگی خود از طریق برنامه کاربردی LG ThinQ (برای اندروید و iOS) از این سرویس بهره‌مند شوند.

سرویس خدمات مشتری خلاقانه ال‌جی که مبتنی بر هوش مصنوعی است، از نصب گرفته تا نگهداری، همه زمینه‌ها را پوشش می‌دهد و مشخص می‌کند آیا لوازم خانگی نصب شده‌اند یا طبق فعالسازی در برنامه کاربردی به خوبی در حال کار هستند یا نه. اگر هر مشکلی وجود داشت، مشتریان از طریق یک خبرنامه در برنامه کاربردی از آن مطلع و هشدار داده می‌شوند و دستورالعمل‌های ریز و جزیی در مورد نحوه حل مشکلات دریافت می‌کنند. سرویس Proactive Customer care ال‌جی یک پایگاه خدماتی جامع برای پاسخ به سؤالات پیرامون تمامی محصولاتی است که تحت پشتیبانی ال‌جی هستند.

به عنوان مثال، سرویس Proactive Customer Care به طور مداوم بر دمای یخچال پایین‌فریزر ال‌جی نظارت می‌کند و راهنمایی‌هایی برای بهترین عملکرد در زمان تشخیص نوسانات دمایی که بالاتر از ۳ درجه سانتی‌گراد باشد پیشنهاد می‌دهد. این سرویس به صورت بالقوه در پی یافتن مشکلاتی است که منجر به افزایش مصرف انرژی و آب می‌شوند و دستورالعمل‌هایی در جهت اصلاح برای بهبود کارایی و ذخیره سرمایه شما ارائه می‌دهد. کاربران گزارش‌های منظمی از عملکرد لوازم خانگی تاریخچه اعلان‌ها و وضعیت کنونی دستگاه همراه با برنامه‌های یادآوری برای بهترین زمان انجام سرویس‌های دوره‌ای مرتب در قالب ایمیل دریافت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *