دسته‌بندی نشده

لب‌تاب LG Gram ; سبک ، زیبا و پرقدرت

لپ‌تاپ ۱۵ اینچ فوق باریک ال جی Gram مدل ۱۵Z970 یک لپ تاپ فوق العاده سبک و شیک است ک علاوه بر طراحی زیبا و وزن کمش از قدرت و دوام بسیار بالایی برخوردار است.

مشخصات کلیدی

  • پردازنده ۷th Gen. Intel® Core™ i5
  • ۸ گیگا‌بایت رم و ۲۵۶ گیگا‌بایت حافظه SSD
  • صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ Full HD IPS
  • دارای سیستم عامل Windows 10
  • صفحه کلید دارای نور پس‌زمینه
  • حالت روز – Daylight Mode
LG_Gram_YOUTUBE_D_2_v1

زمان شارژدهی تا ۱۷٫۵ ساعت

استاندارد MobileMark® ۲۰۱۴٫ عمر باتری با توجه به مدل، پیکربندی تنظیمات، برنامه‌های مورد استفاده، قابلیت‌های فعال‌شده و تنظیمات مصرف باتری و مشخصات دستگاه متفاوت است.

WEIGHT_15Z970_01_M03A_Desktop

وزن کمتر

لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچ LG gram دارای صفحه نمایش بزرگ، بدون افزایش وزن است. با طراحی و تولید مبتکرانه gram، وزن این لپ‌تاپ کمتر از ۱٫۱۳۳ گرم است و می‌توانید آن را به آسانی حمل کنید.

BATTERY_15Z970_02_M01A_Desktop_V1

باتری بادوام

قابلیت حمل در کنار اندازه و وزن یکی از قابلیت‌های باتری است و این LG gram برای استفاده با باتری ۶۰Wh طراحی شده تا بتوانید ۱۲٫۵ ساعت با آن کار کنید و کارهای خود را در زمان مقرر انجام دهید و برای مدت طولانی‌تری نسبت به دیگران از آن استفاده نمایید.

SCREEN_15Z970_04_M03A_Desktop_v1

صفحه نمایش IPS Full HD

طراحی به ‌روز، یک صفحه نمایش IPS Full HD با اندازه ۱۵٫۶ اینچ را در این دستگاه قرار داده است. شفافیت صفحه از تمام زاویه‌ها باعث شده این لپ‌تاپ بهترین انتخاب برای کار و بازی کردن باشد.

PERFORMANCE_15Z970_09_M01A_Desktopedited

عملکرد

به منظور عملکرد سریع و روان و قدرت پردازش بیشتر، LG gram با صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ، همراه با نسل هفتم پردازنده Intel® Core™ i5 و Windows 10 Home و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD عرضه می‌شود.

Intel Core ،Intel Inside ،Intel Logo ،Intel و Core Inside نشان‌های تجاری شرکت Intel در ایالات متحده و/یا سایر کشورها هستند.

PDP_15Z970_06_M01A_Desktop

صفحه کلید دارای نور پس‌زمینه

اکنون صفحه کلید LG gram با طراحی ارگونومیک، دارای نور پس‌زمینه با قابلیت تنظیم روشنایی است تا کار با آن در محیط‌های مختلف، حتی در اتاق‌های تاریک آسان‌تر از قبل شود.

USBC_15Z970_11_M01A_Desktop

پورت‌های متنوع از جمله USB Type C

تمام دستگاه‌ها را با پورت‌های رایج به LG gram متصل کنید. پورت USB Type C لپ‌تاپ gram تضمین‌کننده انتقال سریع داده‌ها و ویدئوها است. USB 3.0 از انتقال پرسرعت و شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و پورت HDMI به gram اجازه می‌دهد به آسانی با صفحه نمایش‌های HD متصل شود.

CONSTRUCTION14Z970_09_M01A_Desktop

ساختار بسیار سبک

بدنه فلزی صیقلی LG gram، نانوکربن پیشرفته را با منیزیوم ترکیب می‌کند و در عین زیبایی و ضخامت کمتر از ۷ اینچ، تمام قطعات را در محفظه‌ای سبک و مقاوم جای می‌دهد.

BEZEL_15Z970_05_M01A_Desktop_v1

حاشیه بسیار نازک

حاشیه بسیار نازک اطراف صفحه نمایش IPS نه‌تنها باعث افزایش زاویه دید در ساختاری جمع‌وجورتر می‌شود، بلکه روی کیفیت تصویر خیره‌کننده تاکید دارد.

HEADPHONES_15Z970_07_M02A_Desktop

DTS Headphone: X

تجربه صدای فراگیر پرهیجان و دقیق از طریق جک هدفون. فناوری DTS Headphone: X داخل دستگاه، باعث ارائه صدای فراگیر ۱۱٫۱ کانال، بدون نیاز به سیستم بلندگوی حرفه‌ای می‌شود.

(هدفون همراه دستگاه ارائه نمی‌شود)

READERMODE_15Z970_14_M01A_Desktop

حالت متن‌خوانی – Reader Mode

حالت متن‌خوانی gram با کاهش نور آبی آزاردهنده باعث ایجاد بهترین شرایط مطالعه و در نتیجه کاهش خستگی چشم می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *