دسته‌بندی نشده

مانیتورهای جدید UltraGear IPS

مانیتورهای پیشرفته ال‌ جی با سرعت ریفرش ۲۴۰ هرتزی نسل جدیدی از سرعت بازی را برای IPS به ارمغان می‌آورند.

اروپایی‌ها برای اولین بار در نمایشگاه IFA 2019 از مجموعه توسعه یافته مانیتورهای بازی (گیمینگ) UltraGear™ IPS NVIDIA® G-SYNC یک میلی‌ثانیه‌ای که ویژه گیمرهای حرفه‌ای و جدی طراحی شده‌اند دیدن خواهند کرد. جدیدترین عضو به مجموعه نمایشگرهای فوق سریع IPS مخصوص بازی ال‌جی که پیشگام صنعت هستند برای اولین بار از ۶ تا ۱۱ سپتامبر در برلین به نمایش گذاشته و از سه ماهه چهارم امسال در بازارهای اصلی اروپا و امریکای شمالی عرضه می‌شود.

مانیتورهای UltraGear ال‌جی با کیفیت تصویر باورنکردنی، که مطابق با سرعت پاسخدهی شگفت‌انگیز آن است، برای هیجان‌انگیزتر کردن تجربه بازی به خوبی طراحی و ساخته شده‌اند. مانیتور جدید UltraGear IPS Gray-to-Gray یک میلی‌ثانیه‌ای یا GTG با مدل ۲۷GN750 از بالاترین سرعت ریفرش یا تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز در این مجموعه برخوردار است؛ سرعتی که برای برنده شدن در بازی‌های سرعتی امروز نیاز دارید.

LG-UltraGear-Monitor-model-27GN750_2

این مانیتور ۲۷ اینچ، که به ارائه کیفت تصویر عالی در نمایشگر پیشرفته IPS ال‌جی شهرت دارد، اکنون تصاویر زنده Full HD با رنگ‌های غنی و طبیعی و همین طور کنتراست پایدار از تمامی زوایای دید را به نمایش می‌گذارد. مانیتور ال‌جی به لطف سازگاری با NVIDIA G-SYNC و Adaptive-Sync و نیز پشتیبانی از فناوری HDR10 تصاویری روان و بدون کندی یا تأخیر را ارائه می‌دهد و تعادلی عالی از عملکرد و قیمت برای گیمرهای جدی محسوب می‌شود.

مانیتور ۲۷GN750 ال‌جی به مجموعه کنونی مانیتورهای ال‌جی با مدل‌های ۳۸GL950G و ۲۷GL850 ، که هر دو از فناوری Nano IPS بهره می‌برند، می‌پیوندد تا بازتولید رنگ دقیق و گاموت رنگ وسیعی را میسر کنند که ۹۸ درصد از فضای رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهد. مانیتورهای UltraGear Nano IPS با تصاویر کیفیت بالا، بدون پرش، سرعت پاسخدهی فوق سریع و سرعت ریفرش ۱۴۴ هرتز (با قابلیت اورکلاک تا ۱۷۵ هرتز در مدل  ۳۸GL950G) عملکرد و امکاناتی دارند که به گیمرها امکان می‌دهد خودشان را در صحنه بازی حس کنند. مدل ۲۷GL850 از این مانیتورها با NVIDIA G-SYNC سازگاری دارد و از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند در حالی که مانیتور ۳۸GL950G از پردازنده NVIDIA G-SYNC و VESA DisplayHDR™ ۴۰۰ پشتیبانی کرده و از تأییدیه انویدیا برخوردار است.

LG-UltraGear-Monitor27GL850-38GL950G

هر سه مانیتور UltraGear ال‌جی از گزینه‌هایی مخصوص بازی مانند حالت Dynamic Action Sync، تثبیت رنگ مشکی و Crosshair برخوردارند که ویژگی آخر برای افزایش دقت در بازی‌های FPS یا تیراندازی تک‌نفره طراحی شده است.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2019 می‌توانند مانیتورهای بازی فوق سریع ال‌جی را، که برای هر گیمر حرفه‌ای لازم است، از ۶ تا ۱۱ سپتامبر با مراجعه به غرفه ال‌جی در سالن ۱۸ مشاهده کنند. برای اطلاع از فعالیت‌های ال‌جی در نمایشگاه ‌IFA 2019 هشتگ LGIFA2019# را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *