دسته‌بندی نشده

معرفی ماشین لباسشویی و خشکشویی WashTower ال جی در نمایشگاه IFA 2020

ماشین لباسشویی و خشکشویی WashTower ال جی انتظارات جدیدی از عملکرد و آسایش را برای مشتریان فراهم می کند. 

جدیدترین ابتکار ال جی با ترکیب ماشین لباسشویی، خشکشویی و فناوری‌های پیشرفته و برجسته نتایجی واقعی ایجاد می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه IFA 2020 جدیدترین محصولات لباسشویی خود را به صورت مجازی برای مخاطبان خود که مشتاق سطح بالاتری از راحتی در کارهای خانه هستند معرفی می‌کند. یک ماشین لباسشویی و خشکشویی که همراه با جدیدترین فناوری‌ها و امکانات هوشمند ال‌جی با هم ترکیب شده و در دستگاهی با نام واش تاور (WashTowerTM) مراقبت کلی از لباس و نهایت راحتی کاربر را به ارمغان می آورند. این دستگاه مبتکرانه جدید امسال در سرتاسر جهان در دسترس قرار می گیرد و از ماه آینده وارد بازار امریکای شمالی خواهد شد.

LG-WashTower-02-1

ال جی واش تاور، بر خلاف ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی رقیب که کنار هم قرار گرفته‌اند، به عنوان یک محصول تک بدنه از زمین به بالا شکل گرفته است. در آغاز برنامه شست و شو، این دستگاه به شما می‌گوید که چه مدت طول می‌کشد برنامه شست و شو کامل شود. این ماشین لباسشویی اطلاعات را با دستگاه خشکشویی به اشتراک می‌گذارد و به صورت خودکار دوره بهینه را تنظیم و لگن را از پیش گرم می‌کند تا بهترین نتایج و کوتاه‌ترین زمان برای کار شست و شو و خشک کردن لباس ها را داشته باشیم.

طراحان ال‌جی برای ارائه طراحی منحصر به فرد در دستگاه واش تاور طول دستگاه را بیشتر کردند تا راحتی استفاده را به حداکثر برسانند. واش تاور ال جی، بر خلاف ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی که کنار هم قرار گرفته‌اند و هر کدام از دستگاه ها کنترل پنل جداگانه خود را دارد، برای راحتی استفاده تنها از یک کنتترل برای سادگی کار برخوردار است. این کنترل پنل بین ماشین لباسشویی و خشکشویی قرار گرفته تا دسترسی به آن راحت باشد و یک مرکز کنترل همه‌کاره بتواند مدیریت راحت تمامی وظایف شست و شو و خشکشویی بر عهده بگیرد.

LG-WashTower-05

ارتفاع واش تاور ال‌جی ۸۷ میلی‌متر کمتر از متوسط ماشین‌های لباسشویی ترکیبی است که کنار همدیگر قرار می‌گیرند. بنابراین، بارگذاری لباس و خالی کردن آن از خشکشویی، که در قسمت بالا تعبیه شده ، خیلی راحت‌تر است. واش تاور ال جی ظرفیت را فدای طراحی نکرده است و حداکثر ۱۷ کیلوگرم لباس را در لباسشویی و ۱۶ کیلوگرم لباس را در خشکشویی جای می دهد.

واش تاور ال‌جی پیشرفته‌ترین شست و شو و فناوری‌های هوشمند را دارد و عملکرد بهتر و راحتی استفاده را برای مشتریان به همراه خواهد داشت. این ماشین لباسشویی به لطف وجود قابلیت TurboWash™ ۳۶۰° و دایرکت درایو  هوش مصنوعی (Artificial Intelligence Direct Drive) شست و شوی سریع‌تر، ملایم‌تر و تمیزتر لباس‌ها را تضمین می‌کند، وزن و نرمی لباس را تشخیص داده تا بهترین تنظیمات شست و شو را در هر بارگذاری لباس ارائه دهد. هوش مصنوعی پیشرفته در این دستگاه طول مدت شست و شو و مصرف انرژی را بدون قربانی کردن راندمان و بازده کاهش می‌دهد و دستگاه خشکشویی نیز از فناوری بخار ال‌جی برای ارائه حداکثر بهداشتی بودن بهره برده و ۹۹٫۹۹ درصد از باکتری‌های رایج را از بین می‌برد.

LG-WashTower-03

امسال در نمایشگاه IFA  که به صورت مجازی در طول ماه سپتامبر برگزار می شود جدیدترین ابتکارات و نوآوری‌های ال‌جی مانند واش تاور ال جی در بخش مراقبت از لباس به نمایش درخواهد آمد. گزینه واقعیت مجازی می‌تواند به بازدیدکنندگان امکان دهد که محصولات را خودشان از نزدیک مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *