دسته‌بندی نشده

شرکت ال‌ جی الکترونیکس پورتال یا درگاه اطلاع‌رسانی خود در نمایشگاه IFA 2020 را با وب‌سایت www.lg.com/exhibition معرفی کرد.

این پورتال قرار است به‌روزترین اطلاعات در مورد محصولات و خدمات هیجان‌انگیز ال‌جی که قرار است در این نمایشگاه تجاری سالانه معرفی شوند را به عموم مردم ارائه دهد.

نمایشگاه IFA، که سابقه تاریخی ۹۶ ساله  دارد، امسال برای اولین بار به صورت کاملا مجازی برگزار می‌شود و برای هر کسی که اتصال اینترنتی دارد قابل دسترسی است.

LG-Virtual-Exhibition-02

قبل از بازگشایی نمایشگاه IFA 2020  (از ۳ تا ۵ سپتامبر) و در اولین روز از ماه سپتامبر، ال جی نمایشگاه مجازی خود را برای عموم بازگشایی خواهد کرد تا جدیدترین ایده‌های مفهومی  این شرکت در زمینه زندگی خانگی را با کمک جدیدترین ابتکارات در لوازم خانگی به نمایش بگذارد. مخاطبان می‌توانند حضور ال‌جی در این نمایشگاه را به نوعی تجربه کنند که تا کنون در تاریخچه مراسم IFA وجود نداشته است.

حتی قبل از بازگشایی درهای این نمایشگاه مجازی، پنج ویدیوی پیش نمایش به شما تاریخچه‌ای از ال‌جی و نمایشگاه IFA را نشان می‌دهد؛ این ویدیوها اشاره‌ به چیزهایی دارد که قرار است مخاطبان در نمایشگاه امسال ببینند و تجربه کنند. اولین کلیپ تاکیدی بر برجسته ترین ابتکارات ال‌جی در طی چند سال گذشته در بزرگترین نمایشگاه فناوری اروپا را دارد. ویدیوهای تیزر، از آغاز این ماه، به صورت مرتب تا زمان بازگشایی نمایشگاه مجازی پست می‌شوند.

LG-Virtual-Exhibition-03

مخاطبان علاوه بر ویدیو می توانند از نمایشگرهای مثال‌زدنی و شگفت‌انگیز ال‌جی مانند تونل OLED، دره مواج OLED و آبشار OLED لذت ببرند؛ سازه‌هایی که پیشگامی ال‌جی در ابتکارات نمایشگر را پررنگ می‌کنند.

محصولات و خدمات خلاقانه و مبتکرانه ال‌جی الکترونیکس از تلویزیون نانوسل، تلویزیون OLED، لوازم خانگی فوق پیشرفته و پریمیوم LG SIGNATURE، آشپزخانه توکار SIGNATURE KITCHEN SUITE، ماشین‌های لباسشویی دایرکت درایو مجهز به هوش مصنوعی، یخچال فریزر اینستاویو و محصولات خانه هوشمند بازدیدکنندگان از این نمایشگاه مجازی را ترغیب می‌کند تا از خانه خود تماشاچی محصولات ال‌جی در این نمایشگاه مجازی باشند.

LG-Virtual-Exhibition-04

افراد علاقه‌مند برای دریافت دعوت‌نامه رسمی در زمان پخش زنده نمایشگاه مجازی ال‌جی می‌توانند به وب سایت www.lg.com/exhibition مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *