دسته‌بندی نشده

موبایل، آلوده‌ترین وسیله شخصی، را مرتب ضدعفونی کنید

وقتی گوشی موبایل خود را این طرف و آن طرف، روی سطوح مختلف می‌گذارید، بهتر است بیشتر به تمیز و ضدعفونی کردن آن اهمیت بدهید.

سعی کنید چندین بار در روز تلفن های همراه رو با دستمال آغشته به آب و صابون و یا مواد ضدعفونی کننده تمیز کنیم. مراقب باشید که به صورت مستقیم از مواد ضدعفونی کننده روی تلفن‌های همراه استفاده نکنید.

بهترین روش برای ضدعفونی کردن تلفن همراه این است که قبل از هر کاری موبایل خود را خاموش کنید و قاب آن را در صورتی که جدا می‌شود در بیاورید. جدا کردن شارژر یا هندزفری را هم فراموش نکنید.

بهترین دستمال یا پارچه برای تمیز و ضدعفونی کردن موبایل دستمال‌های میکروفیبر یا حتی دستمال‌های تمیزکننده صفحه عینک و تلویزیون است.

همان طور که گفتیم آب و صابون می‌تواند گوشی شما را ضدعفونی کند. برای این کار بهتر است پارچه میکروفیبر را آغشته به محلول آب و صابون کنید و با دستمال مرطوب از محلول موبایل خود را تمیز کنید.

حواستان باشد هرگز از شوینده‌ها و محلول‌های قوی استفاده نکنید تا نمایشگر و بدنه گوشی آسیب نبیند.

البته، می‌توانید از محلول آب و الکل نیز استفاده کنید اما خوب است بدانید الکل بالاتر از ۵۰ درصد ممکن است به نمایشگر گوشی شما آسیب بزند. اگر گوشی شما ضدآب یا مقاوم در برابر آب باشد می‌توانید آن را درون مقدار کمی آب قرار دهید. اما حتما باید رتبه این گوشی‌ها در رده ضد آب بودن با IP68 مطابقت داشته باشد.

بعد از این که گوشی تلفن همراه خود را پاک و ضدعفونی کردید، بهتر است اول دست‌هایتان را بشویید و سپس از گوشی خود استفاده کنید.

آن دسته افرادی که تا کنون گوشی خود را ضدعفونی نکرده‌اند، بهتر است برای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان هر چه سریع‌تر اقدام به پاک‌سازی گوشی خود از شر انواع میکروب و ویروس کنند.

منبع:ال جی بلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *