معرفی محصول, موبایل

پایین رده اما به صرفه

هنوز مدت زمان زیادی نگذشته است که ال‌جی از ال‌جی K41s رونمایی کرده. میانرده‌ای زیبا با امکانات مناسب و صد البته قیمتی ارزنده که در نگاه اول می‌تواند به راحتی توجه هر کاربری را به سمت خود جلب کند. حال می‌خواهیم شما را کمی با این گوشی جذاب ال‌جی آشنا کنیم.

ابتدا از نمایشگر آغاز می‌کنیم. ال‌جی K41s به یک نمایشگر IPS LCD مجهز شده که از وضوح HD+ با نسبت تصویر 20:9 بهره می‌برد. این نمایشگر ۸۱.۷ درصد از کل نمای جلویی گوشی را در اختیار دارد و حاشیه‌های اندک آن به کاربر تجربه بصری کم نظیری ارائه می‌دهد. همچنین در قسمت بالایی گوشی ناچ قطره‌ای به چشم می‌خورد که وظیفه میزبانی از سنسور ۸ مگایپکسلی دوربین سلفی را برعهده دارد.

قلب تپنده ال‌جی K41s پردازنده ۱۲ نانومتری مدیاتک Helio P22 می‌باشد. این پردازنده در میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند از محبوبیت زیادی برخوردار است چرا که در کنار قیمت مناسب عملکرد قابل قبولی ارائه می‌دهد (امتیاز تقریبی ۸۰ هزار در بنچمارک AnTuTu) و به لطف لیتوگرافی ۱۲ نانومتری مصرف چندان بالایی ندارد. ال‌جی همچنین برای گوشی مورد بحث ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته است و ناگفته نماند که امکان ارتقای آن توسط کارت microSD وجود دارد.

در این زمانه کمتر کسی پیدا می‌شود که به عکاسی علاقه نداشته باشد. ال‌جی نیز به این مسئله کاملاً آگاه است و به همین منظور میانرده جدید خود را به یک سیستم دوربین چهارگانه کارآمد تجهیز کرده. دوربین اصلی این گوشی را یک حسگر ۱۳ مگایپکسلی واید با f/2.0 تشکیل می‌دهد. همچنین حسگر های ۵ مگاپیکسلی اولتراواید با f/2.2، حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو با f/2.4 و حسگر ۲ مگایپکسلی تشخیص عمق میدان با f/2.4 برای همراهی دوربین اصلی در نظر گرفته شده‌اند.

یک گوشی میانرده خوب باید بتواند علاوه بر نمایشگر با کیفیت، عملکرد پردازشی مناسب و دوربین‌های کارآمد، با ارائه شارژدهی خوب کاربر را تا پایان روز همراهی کند. ال‌جی با درک کامل این مسئله پر اهمیت، K41s را با یک باتری پرقدرت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار کرده است. نمایشگر کم مصرف، پردازنده بهینه و البته تلاش‌های الجی برای بهبود نرم افزار که در نتیجه به کاهش مصرف باتری منجر شده، همگی دست به دست هم داده‌اند تا در انتها به یک گوشی با شارژدهی کم نظیر رو به رو باشیم.

تهیه شده در تیم LG WORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *