معرفی محصول, موبایل

قلم ولوت (لذت بی نهایت)

فرض میکنیم میخوایم یه عکس خوشگل ویرایش کنیم. تا قبل از این با دست این انجام می‌دادیم.
حالا ال جی VELVET همه چیز رو تغییر داده.

قلم برای موبایل پدیده ی جدیدی نیست. مدت هاست ال‌جی سری استایلوس قلم داشته و افراد زیادی با آن ها خاطره دارند و استفاده میکنند.

در ال جی ولوت قلم همراه موبایل نیست چون کسی که استفاده از قلم نداره ، نیاز نیست پول بیشتری بده و حتی از نظر طراحی ، قلم برای برخی افراد نه تنها ضروری نیست بلکه دست و پا گیر هم هست!

شما میتوانید قلم ال‌ جی ولوت رو جدا خرید کنید. از نظر طراحی مثل یک خودکار لوکس و از نظر کارایی بیشتر است. میتوانیم یک قلم با وزن کم را از جیب دراریم و شروع به یادداشت برداری یا ویرایش و ادیت عکس کنیم و حتی کابران حرفه ای تر که با موبایل هر کاری میکنند از قلم به عنوان ابزاری برای ساخت فیلم و آهنگ استفاده میکنند.

از نظر کارایی گاهی استفاده از قلم به جای انگشت خیلی بیشتر نیازه. چون دقت بیشتری داره و راحت تر میشه نوک اون رو کنترل کرد چون کوچک تر و متمرکز تر است. قطعا شما زمان نوشتن چیزی متوجه این موارد شدید.

برای ال جی ولوت قلم های زیادی میشه استفاده کرد و محدودیت مدلی ندارید. فقط نیازه قلمی که انتخاب میکنید با سنسور زیر صفحه همخوانی داشته باشه. که در مطالب بعد این مورد رو بیشتر توضیح میدیم.
ال جی VELVET می‌تونه تا 4096 صطح فشار رو درک کنه. یعنی هر مقداری که به خودکار فشار میدیم ، خطوط متفاوت با ضخامت متفاوت میبینیم. به عبارت بهتر فشار کمتر یعنی خط نازک و با فشار بیشتر میشه خط های کلفت تری دید.

البته این تمام موضوع نیست. در ولوت میشه دست خط رو به نوشته ی تایپی تبدیل کرد! بنویسید و به صورت تایپ شده تحویل بگیرید. و البته نیاز نیست حتما دست خط خوب و واضح داشته باشید چون ولوت با هوش مصنوعی می‌تونه درک کنه که چی نوشتید.

تبدیل دست خط به متن به صورت جمله ای و طولانی در اپلیکیشن ولوت در زبان انگلیسی امکان پذیر است و برای فارسی به صورت کلمه استفاده از کیبورد گوگل پیشنهاد میشود.

خب حالا قلم هست نمایشگر هم کاغذ میشه و میریم برای خلق. خلق آثاری که فقط از دست شما بر میاد. مثل وجود VELVET که فقط از LG بر میومد. 😉
آثار حیرت انگیز بسازید ، بکشید یا خطاطی کنید یا حتی تصاویر و عکس هایی که چشم همه ی افراد رو بدزده و به خودش جلب کنه.
حتی در آموزش ها روی عکس بنویسید و علامت گذاری کنید. هر کاری ، هرکاری که نیازه رو انجام بدید.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *