دسته‌بندی نشده

شروع الجی با پروژه اکسپلورر

ال جی با همکاران پلت‌فرم و مبتکران صنعت قرار است تلفن‌های هوشمند متفاوت و منحصر به فردی بسازد که عملکرد آنها شبیه هیچ تلفن دیگری نیست.

ال‌جی الکترونیکس آغاز پروژه اکسپلورِر (Explorer Project) را طی یک ویدئوی دعوت ۳۰ ثانیه‌ای که اشاره به اولین تلفن هوشمند این مجموعه جدید دارد اعلام کرد. پروژه اکسپلورر علاوه بر این که یک ابتکار است، یک دسته بندی جدید هم به شمار می‌رود و شامل محصولاتی می‌شود که تجربه کاربری متمایز و در عین حال کشف نشده‌ای را میسر می‌کنند؛ این استراتژی بکر و دست اول تا کنون در حوزه صنعت بی‌سابقه و ثبت‌نشده بوده است. جزییات پروژه اکسپلورر در روز ۱۴ سپتامبر در ساعت ۱۰ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی (EDT) در کانال رسمی ال جی موبایل در یوتیوب و صفحه فیس بوک رسما اعلام خواهد شد.

Save-the-date_02

ال‌جی در پاسخ به نحوه استفاده گوناگون مشتریان از تلفن‌های هوشمند خود این پروژه را پدید آورد تا کنجکاوی و هیجان بیشتری به بخش موبایل بدهد. این ابتکار جدید قرار است با همکاری شرکای مطمئن پلت‌فرم ال‌جی زندگی جدیدی را کشف کرده و به زمینه‌های بکر و دست نخورده تزریق کند و همچنین تجربه کاربری کنونی را تغییر شعل و توسعه دهد.

پروژه اکسپلورر مسیر جدیدی را در راستای استراتژی همسویی تلفن‌های هوشمند ال‌جی ایجاد می‌کند. این پروژه تنها بر قابلیت‌های جدید استفاده از موبایل که با طراحی‌های مبتکرانه کشف می‌شوند متمرکز است؛ این در حالی است که خط جهانی جدید ال جی (Universal Line) مجموعه محصولات رقابتی این شرکت خواهد بود که مانند تلفن هوشمند ال‌جی Velvet بر سبک زندگی مشتری تاکید دارد.

Save-the-date_03

ال‌جی با همکاری شرکای صنعتی خود، شرکت های Rave، Ficto، Tubi و NAVER، امکانات متمایزی را ایجاد خواهد کرد که تجربه مشاهده موبایلی را در محصولات پروژه اکسپلورر متحول کند. شرکت فناوری‎‌‌های کوالکام نیز بار دیگر دانش و فناوری پردازش پیشگام در صنعت خود را وارد این همکاری می‌کند تا عملکرد خیره‌کننده و شگفت‌آوری در مجموعه متمایز ال‌جی ارائه دهد.

Save-the-date_04

شرکت Rave به کاربران امکان می‌دهد هر جایی که باشند توانایی برقراری ارتباط و پخش آنلاین محتوا داشته باشند. شرکت Ficto، پیشرو در اشتراک‌گذاری درآمد در محتوای موبایل، بعد از آغاز به کار جهانی سرویس‌های پخش آنلاین با پروژه اکسپلورر همسو می‌شود. شرکت Tubi، بزرگترین سرویس پخش آنلاین رایگان همراه با تبلیغات، یکی از اولین شرکای پروژه اکسپلورر به شمار می‌رود. شرکت NAVER نیز یک شرکت کره‌ای پیشگام در جست‌وجو است که با ال جی در زمینه نمایشگر ثانویه LG Dual Screen رابطه نزدیک داشته و اکنون در حال کار بر روی مرورگر وِیل  (Whale browser) با امکانات وب‌گردی متمایز در دستگاه‌های پروژه اکسپلورر است.

منتظر اخبار وبلاگ ال‌جی باشید تا ببینید ال‌جی در پروژه اکسپلورر دقیقا از

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *