ایربادز

ایرباد ال جی Tone Free FN7 معرفی شد

 ایرباد ال‌جی Tone Free FN7 با برخورداری از امکانات بیشتر، تنها ۳۰ دلار از مدل پیشین گران‌تر است و با قیمت ۱۸۰ دلار روانه بازار می‌شود.


برخورداری از ویژگی کنترل فعال نویز محیط (ANC) به یکی از ترندهای محبوب ایرباد و به‌خصوص مدل‌های «واقعا بی‌سیم» تبدیل شده است. آخرین محصولات معرفی‌شده به بازار با این ترند، ایرباد ال‌جی Tone Free FN7 نام دارد که علاوه بر امکانات بهینه‌تر نسبت به نسل پیشین، از ویژگی کنترل فعال نویز محیط استفاده می‌کند.

برخورداری از ویژگی‌های مختلف سبب ‌شده است ایرباد ال‌جی Tone Free FN7 در مقایسه با مدل Tone Free FN6 کمی گران‌تر به بازار راه یابد و به ‌جای برچسب قیمت ۱۵۰ دلاری مدل پیشین، ۱۸۰ دلار قیمت داشته باشد. البته شرکت کره‌ای به مناسبت تعطیلات عید کریسمس، پیشنهاد ویژه‌ای در نظر گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند ایرباد ال‌جی Tone Free FN7 را تا پایان روز ۲۷ دسامبر (۷ دی) به قیمت ۱۵۰ دلار خریداری کنند. ایرباد جدید شرکت کره‌ای با قیمت ذکرشده از طریق وب‌سایت رسمی ال‌جی و فروشگاه‌های مورد تأیید شرکت کره‌ای فروخته می‌شود.

ایرباد جدید شرکت کره‌ای محصول همکاری ال‌جی و Meridian Audio است تا امکان ارائه کیفیت بی‌نظیری به کاربران فراهم شود. درواقع سران ال‌جی مدعی هستند که کاربران با استفاده از ایرباد جدید این شرکت، تجربه‌ای شبیه به گوش دادن موسیقی با استفاده از بلندگوی حرفه‌ای خواهند داشت. ال‌جی برای توضیح امکانات و کیفیت پخش صدا در سری Tone Free FN6، دقیقا از چنین جملاتی استفاده کرده بود؛ اما آنچه به توضیحات ایرباد ال‌جی Tone Free FN7 اضافه شده است، در برخورداری از ویژگی کنترل فعال نویز محیط خلاصه می‌شود

همچنین LG TONE Free FN7 باس کاملتر و غنی تری با درایورهای تزریق شده سیلیکون با کیفیت بالا ارائه می دهد. بخش dome دارای یک لایه فلزی قوی تر و میراگرهای بافت متراکم تر برای وضوح بهتر فرکانس های میانی بالا است.

هندزفری HBS-FN7 همچنین دارای یک قاب شارژ UVnano است که می تواند با از بین بردن 99.9 درصد از باکتری های E. coli و S. aureus در شبکه داخلی محافظ گوش، گوش فرد را تمیزتر نگه دارد.

ال جی TONE Free FN7 نیز از سه ماهه چهارم در بازارهای اصلی آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا در دسترس خواهد بود. هم اکنون در کره جنوبی برای سفارش در دسترس است.

تهیه شده در تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *