دسته‌بندی نشده

قابلیت حذف نویز در سری جدید LG TONE Free

ایرباد ال جی HBS-FN7 تجربه صوتی شخصی پیشرفته با کارایی فوق‌العاده‌ای را با امکانات صوتی Meridian و کیس مجهز به اشعه فرابنفش ارائه می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس با رونمایی از پیشرفته‌ترین ایرباد بیسیم واقعی تا حال حاضر، سری محصولات LG TONE Free را گسترش داده است. LG HBS-FN7 علاوه بر اینکه از تمام مزایای هم خانواده خود LG HBS-FN6، همچون تجربه کاربری آسان، جای‌گیری فوق‌العاده راحت درون گوش و جلوگیری همزمان از ورود نویز، صدای عالی تنظیم‌شده توسط Meridian و کیس شارژ و ضدعفونی UVnano بهره‌ می‌برد؛ به قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation یا ANC) هم مجهز شده تا لذت شنیداری عالی‌تر و تجربه صوتی شخصی پیشرفته‌تری را فراهم آورد.

LG-TONE-Free-FN7-02-scaled

LG TONE Free FN7 که بر مبنای عایق‌سازی نویز پسیو (passive noise isolation) عالی مورد استفاده در LG HBS-FN6 تولید شده، با استفاده از سه میکروفون در هر ایرباد، امواج صدای ورودی از تمام جهات را مانیتور کرده و صداهای بیرونی را خنثی می‌کند. سر‌های درون گوش ژله‌ای قابل تنظیم به لطف طراحی چرخشی Vortex Ribs پتنت شده ال‌جی به طور کامل داخل گوش جای گرفته و نفوذ صداهای بیرونی را به حداقل می‌رسانند. با فعال شدن ANC تمام نویز‌های صوتی محیطی به شکل تقریبا کاملی خنثی می‌شوند و هر نت و صدای موسیقی واضح‌تر و طبیعی‌تر شنیده خواهند شد؛ و حتی با بالا بردن ولوم صدا تا حداکثر میزان ممکن، جزئیات صوتی حفظ می‌گردند. چه در هواپیما، یا در یک کافه فضای باز و حتی خیابان شلوغ باشید، همه صداها را به گونه‌ای می‌شنوید که انگار در گوشه دنج و ساکت فضای شخصی‌تان مشغول گوش دادن به موسیقی هستید.

LG-TONE-Free-FN7-05-scaled

همچون تمامی ایربادهای TONE Free ال‌جی، HBS-FN7 هم از تکنولوژی Meridian Audio بهره می‌برد که یک شرکت بریتانیایی مشهور در تکنولوژی صوتی و از همکاران مورد اعتماد ال‌جی برای خلق صدایی فوق‌العاده است. با کمک پردازش سیگنال دیجیتالی، تکنولوژی که طی ۲۵ سال توسط Meridian به تکامل رسیده، LG TONE Free FN7 قادر به بازتولید فضای صوتی واقع‌گرایانه‌ای است که تجربه شنیداری با اسپیکرهای سایز بزرگ را شبیه‌سازی می‌کند و به شکل هم‌زمان آوازها را با وضوحی طبیعی ارائه می‌کند که شنونده را کاملا تحت‌تاثیر قرار خواهد داد. اکولایزر تنظیمات صوتی Meridian که درون اپلیکیشن LG TONE Free قابل دسترس است، چهار تنظیم پیش‌فرض اختصاصی را در اختیارتان می‌گذارد که تجربه شنیداری بسیار عالی را فراهم می‌آورند. حالت Natural صدایی متعادل و درست را پخش می‌کند، Immersive برای عملکرد سه‌بعدی بهتر تنظیم شده و Bass Boost قدرت وعمق بیشتری به صدا می‌بخشد. با تنظیمات Treble Boost هم وضوح عالی آوازها را به خوبی می‌شنوید. همچنین LG TONE Free FN7 به لطف درایورهای تزریق سیلیکونی با کیفیت خود و حفره صوتی که با لایه‌ای فلزی پوشانده شده، باس پرتر و غنی‌تری را پخش می‌کند و تعدیل‌کننده‌های با بافت متراکم‌ آن دقت و وضوح بیشتری را در فرکانسهای بالای متوسط فراهم می‌آورند.

LG-TONE-Free-FN7-03-scaled

HBS-FN7 همچنین به کیس شارژ UVnano ابداعی ال‌جی مجهز شده که اولین بار همراه با LG TONE Free FN6 معرفی شد. این کیس شارژ با استفاده از نور ماورا‌ بنفش می‌تواند با حذف ۹۹.۹ درصد* از باکتری‌های E. coli و S. aureus از قسمت داخلی ایربادها، به تمیزی و سلامت بیشتر گوش شنونده‌ها کمک کند. از دیگر نوآوری‌های LG TONE Free FN7 می‌توان به استفاده از لامپ‌های LED در بخش بالایی کیس شارژ اشاره کرد، که مشاهده میزان شارژ و وضعیت UVnano را آسان‌تر ساخته است.

LG-TONE-Free-FN7-04-scaled

Park Hyung-woo مدیر بخش صوت و ویدیو در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی می‌گوید: ال‌جی همواره تلاش کرده تا گزینه‌های بیشتر و بهتری را پیش روی مصرف‌کننده قرار دهد و با عرضه جدیدترین ایربادهای TONE Free این سری از محصولات را برای علاقه‌مندان موسیقی متنوع‌تر ساخته‌ایم که خواستار بهترین‌های ممکن در تکنولوژی صوتی هستند.

سلب مسئولیت: این محصول ابزار پزشکی یا جایگزینی برای استفاده به عنوان ابزار پزشکی نیست. این محصول یا هر یک از بخش‌های آن هیچ‌گاه برای درمان یا پیشگیری در هیچ‌یک از شرایط سلامت مورد استفاده قرار نگرفته یا به کار نرفته‌اند.

lgblog.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *