News

برگزاری مجمع GITC توسط ال جی برای ایجاد جامعه فراگیر

ال جی همیشه به عنوان سازمانی که سعی کرده تاثیر فراگیر بر جامعه پیرامون خود بگذار عمل کند و تاثیر گسترده و فراتر از انتظارات را برآورده کند.


ال جی برای اینکه بتواند خدمات و محصولات خود را به صورت گسترده در سرتاسر دنیا عرض کند مجموعه ای از متخصصین ای که دارای معلولیت هستند را به کار گرفت تا بتواند برای خدمات و محصولات خود جامعه گسترده تری را در بر گیرد

یکی از اهداف مهم و اصلی خود مشارکت اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار داد. معاون برنامه‌ریزی به تواند سرمایه های گسترده ای را برای نسل های آینده فراهم کند تا بتوانند آنها نیز از مهارت ها و قابلیت های خود استفاده کنند و آنها را بیش از پیش گسترش دهند.
برنامه کمپانی ال‌جی از سال 2011 آغاز شد ال جی برنامه جامعی را به عنوان چالش فناوری اطلاعات برای جوانان دارای معلولیت (GITC) شروع کرد همانطور که از نام این مجموعه نیز مشخص است تمام افراد این مجموعه افراد دارای معلولیت هستند.

امسال این جلسه GITC به صورت کاملا آنلاین و اینترنتی برگزارشد شرکت سعی کردی طوری برنامه ریزی کند که تمام افراد از تمام نقاط جهان می توانند در این جلسه شرکت کنند و مشارکت داشته باشند حالا با استفاده از کامپیوتر لپ تاپ و یا گوشی تلفن همراه به هر وسیله ارتباطی که در اختیار دارند بتوانند در این مجمع شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان در واقع در چهار چالش با هم به رقابت می پردازند که آنها عبارت اند از مهارت های رایانه ای جستجوی پیشرفته در اینترنت حالا به صورت متن یا تصویر نرم افزارهای مایکروسافت مانند Powerpoint_ Access_Exel و همچنین برنامه نویسی بر پایه های eContent و eCreative برگزار می شود.

علاوه بر تمام این برنامه ها و چالش ها شکاف دیجیتالی میان جامعه در چهارمین انقلاب صنعتی دیجیتالی جهان میزبان مجمع نامه ای فراگیر در ماه نوامبر خواهد نمایندگانی که در این مجمع شرکت خواهند کرد عبارتند از بهداشت و رفاه کشور کره جنوبی سازمان های غیردولتی و بین المللی به نام Save the Children نیز معروف است. در سراسر دنیا چالش ها و محدودیت های فعالیت های معلولان را بررسی و برای رفع آنها تلاش خواهند کرد.

همچنین راهی برای کسب درآمد این افراد پیدا کنند.

ال جی معتقد است با بها دادن به این افراد می‌توان از توانایی کامل آنها استفاده کرد وی معتقد است که این افراد بتوانند با شرکت در مجمع GITC به رویاهای خود نزدیک شده و با آنها دست یابند.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *