News

نکاتی از ال جی برای مراقبت از لباس ها

لباس ها همیشه اهمیت بسیار زیادی برای افراد شیک پوش و تمام کسانی که به پوشش خود اهمیت می دهند برای بهره مندی از یک زندگی پایدار و هوشمند باید برخی از شیوه های اشتباه زندگی خود را تغییر دهیم تا زندگی را لذت بخش تر و پایدار در کنیم ال جی مرحله دوم کمپین کد به نام CareForWhatYouWear# آغاز کردم هدف آن این است که مخاطبین خود را قانع کند که مردم بیش از این که لباس را بپوشند فقط آن را می خرند یعنی بیشتر لباس های خریداری شده در کمد باقی‌مانده هرگز پوشیده نمی شود و یا حداقل کم پوشیده می شود.

نخستین بار این کمپین در سال 2020 آغاز شد موضوع می‌دمد یکبار مصرف بود و همچنین تاثیرگذاری لباس های دور ریخته بر روی کره زمین هدف از برگزاری اینچنین کمپین‌ها کاهش لباس های دور ریخته شده و بهینه سازی در خرید و استفاده از لباس ها عنوان می‌شود و در کنار آن نیز سعی می شود تا محصولاتی که سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند تولید شود و لباس ها را نیز از همین جنس تولید کنند.

ال جی با توجه به اینکه در کمپین اول به موفقیت‌های خوبی رسیده و توانست 130 میلیون بازدید کننده را آن هم از طریق یوتیوب به خود جلب کند تصمیم گرفت مرحله دوم آن را نیز اجرا کند. همچنین ال‌جی با فروشنده آنلاین مد روز لوکس نام تجاری NET_A_PORTER الگو گرفته کهن الگوها از طریق ویدیو های قسمتی با عنوان های Care For What You Wear که معنی آن مراقبت از آنچه می پوشیده است نشان دادن رابطه احساسی میان خود و لباس تان معرفی می کند.

در کمپین دوم خود جان هم نیز مانند کمپین اول به صورت آنلاین برگزار شد با هشتگرد CareForWhatYouWear# از طرفداران خود دعوت می کند تا لباس های مورد علاقه بهتر بگویم دوست داشتنی‌ترین لباسی را که بیشتر از همه می پوشند با MyCherishedClothes# و CareForWhatYouWear#  در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

محصولات جدید و مدرن که با پیشرفت های زیادی هم همراه بوده با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تلاش بر این دارد که میزان آسیب به پارچه و همچنین کمتر شدن ضایعات را برای مصرف کننده به ارمغان بیاوریم تا با این کار بتواند نقش خود را در ایجاد زندگی بهتر همچنین پایدارتر ایفا کند.

برای افزایش طول عمر لباس های حساس و دست دوز همچنین لباس های قدیمی درکه از بافت سست تر و نازک تری برخوردارند ال‌جی محصولی هوشمند به نام ال‌جی با (AI Direct Drive (AI DD را پیشنهاد می دهد که با الگوهای پیشرفته تنظیم شده برای شستشوی لباس همچنین شستشوی بهینه برای به حداقل رساندن آسیب به لباس را به همراه دارد همچنین در این دستگاه با وجود فناوری ezDispense and در کنار TurboWash 360 می توانید به صورت کاملا هوشمند و مشخص مقدار شوینده لازم را به داخل دستگاه بریزید که با این کار هم در صرف هزینه و هم در مراقبت از لباس خود تلاش کردید.

همان طور که همه می دانیم خشک کن های لباسشویی ها آسیب های بسیار جدی به لباس ها میزنند هم لباسشویی های طراحی شده توسط ال جی با وجود فناوری هایی مانند پمپ حرارتی اینورتر به صورت آرام تری لباس ها را خشک و آسیب بسیار کمتری به آنها می رساند و همچنین چین و چروک ایجاد شده در این لباسشویی ها بسیار ناچیز است بمب حرارتی این دستگاه به این شکل کار می‌کند که از دمای پایین برای ایجاد یک شست‌وشوی مطلوب آرام آرام به سمت بالا لباس ها را نرم و احیا می کند.

حتماً با دستگاه LG Styler آشنا هستید این دستگاه در واقع یک کمد هوشمند با تکنولوژی TrueSteam از جانب کمپانی ال جی است که چین و چروک ها را با سرعت پایین و به آرامی از بین می برد

اعتقاد ال‌جی به این است که هرکسی می‌تواند با گامهایی هر چند کوچک در راستای یک زندگی بهتر و پایدارتر دست یابد و این کار می‌تواند با مراقبت بهتر از لباسهایمان موجب تسریع در این عمل گردد.

شما مخاطبان برای اطلاعات بیشتر از کمپین CareForWhatYouWear#  آدرسی که در این پست لینک شده مراجعه کنید.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *