News

شاهکار ون گوگ با تلویزیون ال جی

برند SIGNATURE یک برند لوکس و با کیفیت همچنین متفاوت از نظر طراحی گرفته از هنر تلفیق آن با تکنولوژی روز دنیا توسط ال جی رونمایی شد همچنین این شرکت توانسته با استفاده از این برند تلفیق هنر و فن آوری را به دنیا عرضه و معرفی کند.


ال جی تصمیم گرفته با مشارکت موزه ای در کشور روسیه به نام بوشیکن اثر هنری معروف ونگوگ را که به نام تاکستان قرمز در آرل معرف کل جهان است را بازسازی کنند این اثر تنها اثری است که به نظر می رسد ون گوگ در دوران زندگی خود به فروش رسانده است.

این اثر هنری به دلیل داشتن رنگ های فراوان و همچنین رنگ بسیار بالا وضعیت احساسی مستقیمی که در آن وجود دارد هنگامی که برای نخستین بار در سال 1890 در کشور بلژیک رونمایی شد بلافاصله توسط آنا بوخ که او نیز یک هنرمند بود خریداری شد.

جالب است که بدانید مبلغ فروخته شده بابت این اثر 2000 دلار به مبلغ امروز می باشد به خاطر همین موضوع توجه دیگر افراد به این موضوع بسیار جلب شد لازم به ذکر است که این تابلو جزوه ارزشمندترین آثار هنری در قرن نوزدهم و بیستم است که در شهر مسکو در کشور روسیه آنهم در موزه ی بوشیکن نگهداری می شود.

با حمایت مالی برند LG SIGNATURE برای اولین بار در تاریخ 130 ساله عرضه خود مورد معاینه و بررسی قرار گرفت نقاشی توسط محققان و مفصل آن آزمون طیف سنجی رنگ فلوئور سنت میکروسکوپ الکترونی بررسی شد.

آغاز همکاری برند ال جی با موزه هنرهای بوشیگن مسکو در پروژه های مختلفی مانند چهارشنبه موزه پوشکین و LG SIGNATURE، مجموعه‌ای از گفت‌وگوها با مورخان هنر، روانشناسان، مجموعه‌داران و فیلسوفان برای بحث در مورد موضوعات مربوط به توانایی انسان در دیدن و تفکر همکاری کرده‌اند.

همچنین با جذب بیش از 500 هزار نفر در فضای مجازی به صورت آنلاین افتتاحیه را برگزار کرد. این افتتاحیه به وسیله تلویزیون LG SIGNATURE با کیفیت تصویر فوق العاده کیفیت عالی رنگ ها و تراز سفیدی بسیار مناسب بصری فوق العاده برای همراهان به همراه داشت.

حمایت از این پروژه بازسازی این تابلوی نفیس ماموریت های کمپانی ال جی SIGNATURE بوده او همچنین معتقد است که می توان با حفظ و نگهداری این آثار ارزشمند به فناوری نیز کمک بسیاری کند این نکته نیز قابل گفتن است که اثر ونگوگ هرگز از سال 1951 تا کنون از فضای موزه خارج نشده و این برای اولین بار است که یک اثر هنری را به معرض دید عموم گذاشته می شود

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *