دسته‌بندی نشده

دنیای رنگی رنگی با LG Q stylus a

تنوع رنگ‌ها را در تلفن هوشمند و میان‌رده جدید ال‌جی کیو استایلوس آلفا تجربه کنید.

با تلفن‌ هوشمند ال‌جی Q Stylus α می‌توانید روی صفحه گوشی توسط قلم الکترونیک با دست خط خود بنویسید و کاربر خلاق‌تر و مبتکرتری باشید.

ال‌جی Q Stylus α یکی از اعضای خانواده Q Stylus است که نمایشگر فلزی باریک و بزرگ ۶٫۲ اینچ از نوع FHD+ FullVision با رنگ‌های روشن و وضوح باورنکردنی دارد.

نمایشگر +FHD از نوع FullVision تجربه مشاهده بی‌نظیری را میسر می‌کند و رنگ‌ها را زنده‌تر و طبیعی‌تر از همه رقبایش نمایش می‌دهد. ترکیب نسبت تصویر ۱۸:۹ در نمایشگر، شیشه مقاوم منحنی و پهنای بهینه بدنه ال‌جی  Q Stylus α  را به یک تلفن هوشمند و میان رده‌ای راحت مبدل می‌کند که به راحتی در دست جای می‌گیرد.

قلم ال‌جی  Q Stylus α چیزی فراتر از یادداشت و دفترچه خاطرات است و می‌تواند تصاویر و فیلم‌هایی که گرفته‌اید را برای ایجاد گیف‌های متحرک شخصی سازی کند.

d5df25c2-6f1e-4ea7-bf25-12482eef5fd4

امکاناتی که ال‌جی Q Stylus α دارد، به جز قلم الکترونیک، نظیر همان‌هایی است که در تلفن‌های هوشمند گران قیمت به کار رفته است؛ قابلیت‌هایی نظیر دوربین پیشرفته قابل رقابت با سری جی ال‌جی یکی از این ویژگی‌هاست.

آنهایی که شیفته صدا هستند از صدای عالی و باکیفیت ال‌جی Q Stylus α بدون شک لذت خواهند برد زیرا همان فناوری پیشرفته DTS:X در سری G و V با صدای فراگیر سه بعدی تا ۷٫۱ کانال را در هنگام گوش کردن به موسیقی با هدفون ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *