دسته‌بندی نشده

تست صدای بلندگوهای سری LG XBOOM Go PL

دنبال یه اسپیکر بلوتوث یا بلندگوی همراه قدرتمند با صدای متعادل می‌گردین که کیفیت صداش عالی و متعادل باشه، بتونین همه جا با خودتون ببرین و مدت زمان زیادی ازش استفاده کنین؟ 

ویدیویی که در انتهای مطلب آمده است را مشاهده کنید و به صداهایی که می‌شنوید خوب گوش کنید. به نظر شما کدوم یک از صداهای زیر صدای واضح‌تر و متعادل‌تری ایجاد می‌کنند؟ A یا B؟

پاسخ صدای A است که از بلندگوی LG XBOOM Go منتشر شده است. این بلندگو متعادل‌ترین و واضح‌ترین صدایی که می‌توانید از یک بلندگو بشنوید و مدت‌هاست در جست‌وجوی آن هستید را به گوش شما می‌رساند.

بلندگوهای LG XBOOM Go PL ال‌جی که صدای مریدین را در خود نهفته دارند توسط صدها یوتیوبر هم از نظر طراحی و هم عملکرد مورد تحسین و تقدیر قرار گرفته‌اند.

تقویت صدای عمیق و قدرتمند ویژگی بارز بلندگوهای همراه سری PL ال‌جی است که شما را با قدرتش شگفت‌زده می‌کند. شما می‌توانید موج باس (انتشار صدای بم) را با چشم خود ببینید؛ آن هم باس دوگانه که از دو سر بلندگو پخش می‌شود.

این بلندگوهای همراه فوق‌العاده قدرتمند ال‌جی با نورپردازی جذاب و شگفت‌انگیز چندرنگ شما را در مهمانی و دورهمی‌هایتان حسابی هیجان‌زده کرده و به وجد می‌آورند. قطعا، با رقص نورهای رنگارنگ احساس شور و نشاط بیشتری پیدا خواهید کرد.

باتری این بلندگوها دوام بسیار بالایی دارد و می‌تواند تا ۲۴ ساعت پخش مداوم را برای شما امکان‌پذیر کند. به عبارت دیگر، شما می‌توانید یک روز کامل با بلندگوهای سری PL ال‌جی موزیک پخش کنید و دیگر نیاز به شارژ مداوم آنها در طول روز نخواهید داشت.

بلندگوهای ایکس بوم گو سری PL ال‌جی از مقاومت زیادی برخوردار هستند و به دلیل دارا بودن رتبه IPX5 در برابر شرایط جوی نامساعد مانند آب و گرد و خاک مقاوم هستند.

منبع:الجی بلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *