دسته‌بندی نشده

با ال‌جی G8s ThinQ، شب را روشن کنید

ال‌جی G8s ThinQ یک تلفن هوشمند با دوربین حرفه‌ای برای عکاسی در شب‌ است.

با حالت Night View یا نمای شب در ال‌جی G8s ThinQ می‌توانید روشن‌ترین تصاویر را با دوربین ال‌جی ثبت کنید و با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی پرطرفداری مثل اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

چرا ال‌جی  G8s ThinQ می‌تواند بهترین و روشن‌ترین عکس‌ها را در شب ثبت کند؟

شرکت VCX تلفن هوشمند ال‌جی  G8s ThinQ و G8 ThinQ را با مدل‌های جدید از تلفن‌های هوشمند در رقابت گذاشته تا به وضوح نشان دهد که این تلفن هوشمند حتی در شرایط غیر معمول و غیر ایده‌آل نور محیط نیز می‌تواند رنگ‌ها را با کنتراست بالا به نمایش گذارد.

سایت VCX علاوه بر کیفیت تصویر، سرعت فوکوس، سرعت فریم، تثبیت تصویر و لرزشگیر، رنگ و صدا را هم ارزیابی کرد و به این نتیجه رسید که ال‌جی G8 ThinQ در همه این قابلیت‌ها بی‌نهایت مؤثر است و عملکرد بی‌نظیری را از خود نشان می‌دهد.

دوربین پیشرفته Z در ثبت تصاویر سلفی افقی چشم‌گیر نقش دارد. دوربین Z تشعشعات مادون قرمزی که از سوژه بازتابانیده می‌شود را می‌سنجد تا عمق را سریع‌تر و دقیق‌تر از دیگر حسگرهای تصویر محاسبه کند.

راهنمای کار با ژست‌های حرکتی هوایی ال‌جی G8s ThinQ شما را بیشتر با قابلیت‌های این تلفن هوشمند آشنا می‌کند. علاوه بر این، به شما توصیه می‌کنیم فوت‌وفن‌های کار با ال‌جی G8s ThinQ را یاد بگیرید تا تجربه این محصول برایتان لذت‌بخش‌تر باشد.

از آنجا که دوربین Z سوژه‌ها را به شکل سه‌بعدی می‌بیند، امکان فریب خوردن قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره با استفاده از تصاویر دوبعدی مثل عکس وجود ندارد زیرا این تصاویر عمق ندارند. علاوه بر این، فناوری ToF در دوربین Z ال‌جی با منابع نور خارجی و جانبی گول نمی‌خورد و تحت تأثیر نور محیط قرار نخواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *