News, خبر

خانه‌های هوشمند؛ ابزاری برای رسیدن به پایداری در زندگی

امروزه خانه‌های هوشمند و محصولات هوشمند توسط مصرف‌کنندگان اصلی مورد استقبال قرار گرفته‌اند، اما چیزی که معلوم نیست آن است که کاربران این خانه‌ها و محصولات هوشمند، در ازای سرمایه‌ای در این زمینه گذارده‌اند، چه خدماتی دریافت می‌کنند.
با توجه به این موضوع، ال جی به چگونگی تغییر خانه‌ها در این دوره از زندگی پرداخته است. ال جی با نظرخواهی از ۸۵۷ مالک خانه هوشمند در ایالات متحده، نشان داد که خانه‌های هوشمند می‌تواند برای همه مفید باشد.

گزارش 2021 خانه ی هوشمند LG ThinQ

بدون نیاز به مدرک پیشرفته
برخلاف چیزی که تصور می‌شود، کاربرانی که مدرک خاصی ندارند، بیش‌تر از خانه‌های هوشمند رضایت دارند و دو برابر کاربران ۵۰ تا ۵۴ ساله(۶۰ درصد) پاسخ می‌دهند که در مقایسه با ۲۵ تا ۲۹ ساله‌ها “بسیار راضی” هستند. رضایت افراد مسن به دلیل وقت‌گذرانی با سایر افراد خانواده در خانه در مقایسه با سایر گروه‌های سنی بیشتر است. یکی دیگر از دلایلی که خانه‌های هوشمند را بیش‌تر مورد استقبال می‌کند، ارائه راه‌حل‌های سازگار و ‌آسان برای اجراست. هم‌چنین توانایی استفاده همهٔ افراد، چه با اطلاعات کافی یا بدون آن، چه مسن یا میانسال است که این فناوری را محبوب می‌کند.

گزارش 2021 خانه ی هوشمند LG ThinQ

خانه‌های انعطاف‌پذیر با سبک زندگی منحصر به فرد
خانه‌های هوشمند به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از نظر جهانی مفید باشند. هم‌چنین این خانه‌ها، فواید خاصی برای هر شخص دارند. در این نظرسنجی، نشان داده شده شد که خانه‌های هوشمند راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهند که با علایق، ارزش‌ها، سبک زندگی و سرگرمی‌های هر شخص سازگار هستند. برای مثال، در زمینه اوقات فراغت، کسانی که به باغبانی علاقه داشتند، سه ویژگی عملکرد کنترل از راه دور/فرمان صوتی تلویزیون‌های هوشمند، یخچال‌ها و ماشین‌های لباسشویی را در اولویت‌های خود قرار دادند، چراکه باعث می‌شود در هنگام کار در باغ، با وسایل خود ارتباط داشته باشند.

گزارش 2021 خانه ی هوشمند LG ThinQ

گشودن راهی هوشمند برای زندگی پایدار
در میان مزایای زیاد خانه‌های هوشمند، صرفه‌جویی در مصرف انرژی بیش‌تر توسط شرکت‌کنندگان در نظرسنجی ذکر شد. با بهینه‌سازی مصرف انرژی در محصولات خانه‌های هوشمند، به کاربران کمک می‌شود تا با شیوه‌ای پایدارتر زندگی کنند و از قبض‌های نجومی انرژی نیز رهایی یابند.
در این گزارش، نحوهٔ تغییر شیوهٔ زندگی مصرف‌کنندگان در آینده نیز ذکر شده است.

گزارش 2021 خانه ی هوشمند LG ThinQ

تهیه‌شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *