News, خبر

خدمات خوب؛ تضمین رضایت مشتری

یکی از مهم‌ترین عواملی که رضایت و وفاداری مشتریان را تعیین می‌کند، خدمات پس از فروش خوب است که باعث شهرت یا منفور شدن یک نام تجاری می‌شود. امروزه که مشتریان جدید فشار زیادی را به شرکت تجاری وارد می‌کنند؛ مراقبت از مشتریان فعلی آسان‌تر است.

با توجه به این چالش، ال جی سعی کرد تا در شرق آفریقا با مشارکت شرکت Opalnet(توزیع‌کننده اصلی در شرق آفریقا) خدمات به مشتریان خود را توسعه دهد تا یک تجربهٔ به یاد ماندنی، از زمان فروش تا خرید محصول ال جی برای آن‌ها فراهم آورد. برنامهٔ Last Mile برای ارائهٔ پشتیبانی با کیفیت به مشتریان و افزایش تجربهٔ بعد از فروش آن‌ها از طریق مراکز خدمات ال جی طراحی شده است.

در این طرح فوق‌العاده، همهٔ محصولات ال جی بدون هیچ هزینهٔ اضافی ارسال و به مشتری تحویل می‌شوند. دستگاه‌هایی که نیاز به نصب دارند، به صورت رایگان نصب و هم‌چنین ویژگی‌های پیشرفته مانند LG ThinQ به صورت شخصی نمایش داده می‌شوند.
برنامه‌ آموزشی ۷ روزه در کلیه خریدها به همراه پشتیبانی از طریق خط تلفن رایگان، تماس تصویری یا حضور تکنسین‌های مجرب در طی ۲۴ ساعت، تنها گوشه‌ای از خدماتی است که ال جی به مشتریان خود بعد از فروش ارائه می‌دهد. تمام اجزای لوازم خانگی ال جی تحت ضمانت ۱۰ ساله قرار می‌گیرند و برای محصولاتی که ضمانت آن‌ها منقضی شده است، خدمات تعمیر با قیمت مناسب و یا تخفیف محصولات جدید ارا‌ئه می‌شود.

ال‌ جی کنیا، در تمام طول سفر، متعهد می‌شود که بهترین تجربهٔ ممکن را با مراقبت شخصی از مشتری تا آخرین کیلومتر ارائه دهد.

تهیه‌شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *