دسته‌بندی نشده

ضد عفونی با ماشین ظرفشویی جدید SteamClean

ال‌جی با ماشین ظرفشویی جدید SteamClean خود که مجهز به فناوری شاهکار و منحصربه‌فرد TrueSteam خودش است استاندارد جدیدی برای ماشین‌های ظرفشویی ایجاد کرده است.

محصول انقلابی جدید ال‌جی با فناوری بخارش از دیگر محصولات رقیب متمایز است؛ این فناوری بخار نه تنها ظرف‌ها را بهتر تمیز می‌کند بلکه بازده انرژی را نیز بیشتر می‌کند. ماشین ظرفشویی SteamClean ال‌جی ثمره سال‌ها تجربه ال‌جی در فناوری بخار در محصولات مراقبت از لباس ال‌جی مانند ماشین لباسشویی و استایلر است.

این محصول جدید ال‌جی میزبان مجموعه‌ای از امکانات بی‌همتا در بهبود عملکرد است که با استفاده از آنها مشتریان شیوه کاملاً جدیدی برای شستن ظرف‌ها پیدا می‌کنند.

LG-SteamClean-02

فناوری TrueSteam بخار را با دمای بسیار بالا منتشر می‌کند تا همه چیز را تمیز و ضدعفونی کند؛ از ظرف‌ها و لوازم ظریف آشپزخانه گرفته تا قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های استیل. گزینه پیش‌بخار (Pre-Steam) با ملایمت لایه‌های باقیمانده و چسبیده غذاها به ظروف را پاک می‌کند؛ به طوری که دیگر نیاز به ساییدن آنها با دست قبل از گذاشتن در ظرفشویی نخواهد بود.

ماشین ظرفشویی SteamClean ال‌جی با بخارشویی اقلام موجود در ماشین ظرفشویی در دور آخر شست‌وشو لکه‌های آب که روی ظرف‌ها بر جای می‌ماند را تا ۴۰ درصد کاهش می‌دهد؛ لکه‌های آب بر جای مانده روی ظروف یکی از شکایات فراوان آنهایی است که ماشین ظرفشویی دارند. فناوری بخار ال‌جی نه تنها نتایج شست‌وشوی عالی و بی‌نظیری را برای شما تضمین می‌کند بلکه فواید بهداشتی بسیار چشمگیری نیز دارد؛ چیزی که ال‌جی در برطرف کردن نیازهای روزافزون کاربران همیشه به آن تعهد داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *