دسته‌بندی نشده

آشنایی بیشتر با LG V60 ThinQ 5G

چندی پیش، ال‌جی از جدیدترین تلفن هوشمند و پرچمدار سری V با نام LG V60 ThinQ 5G رونمایی کرد.

از قابلیت‌های این تلفن هوشمند می‌توان به ارتباطات ۵G، ارتقاء کیفیت امکانات صوتی، ویدیویی و تصویری و بهبود تجربیات نرم‌افزاری با بهره‌گیری از یک دیدگاه زیبایی شناسانه خالص اشاره کرد. ال جی V60 5G برای یک سبک زندگی همیشه سیار و وابسته به موبایل طراحی‌شده و به شکلی هدفمند به دنبال تأمین بهره‌وری و سرگرمی حداکثری است.

ال جی V60 ThinQ 5G در بخش پشتی خود به دو دوربین و یک سنسور ToF مجهز شده است. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر روشن‌ و شفاف را بدون توجه به وضعیت نور محیطی بر عهده دارد. همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز واید این مجموعه را کامل کرده تا تصاویری چابک‌تر و کاملاً عریض داشته باشید. ال جی V60 ThinQ 5G اولین اسمارت‌فون ال‌جی است که از ضبط ویدیوی ۸K پشتیبانی می‌کند تا ویدیوهایی با کیفیت خارق‌العاده ۸K و جزئیاتی حیرت‌انگیز ثبت کنید.

83613755_626557541512599_9007001251918420414_n

فارغ از صداهای محیط، ۴ میکروفون جدید با عملکرد بالا امکان ضبط صدا از جهات مختلف را فراهم می‌آورند تا تجربه صوتی واقع‌گرایانه و همه‌گیری را خلق کنند. این محصول همچنین از قابلیت بوکه صدا بهره می‌برد که امکان جداسازی صدای کاربران از نویزهای محیطی را فراهم می‌سازد و به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد هنگام ضبط صدا یا ویدیو با تمرکز بیشتر بر موضوع، صداهای مزاحم محیطی را تا حد امکان کاهش دهند. این اسمارت‌فون از موتور صوتی سه‌بعدی ال‌جی هم بهره می‌برد. LG 3D Sound Engine یک تکنولوژی پردازش صدای اختصاصی است که اولین بار در تلویزیون‌های OLED ال‌جی مورداستفاده قرار گرفت. این ابداع عالی نوع محتوای صوتی و تصویری را شناسایی کرده و سعی می‌کند با بهبود کیفیت صدا، تجربه‌ و کیفیتی سینمایی خلق کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *